کد خبر: ۲۲۱۰۳۰
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۴
پس از شکست پرسپولیس مقابل تراکتور‌سازی

علی دایی: موقعیت ساختیم ولی از آنها استفاده نکردیم

علی دایی پس از شکست تیمش مقابل تراکتور سازی گفت: ما فقط 15 دقیقه اول بازی خوب نبودیم ولی در نیمه دوم سوار بازی شدیم. در نیمه دوم حاکم بازی بودیم. موقعیت ساختیم ولی نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: به هواداران تراکتورسازی تبریک می‌گویم. ما به هیچ عنوان مستحق این نتیجه نبودیم. می‌توانستیم با امتیاز از زمین خارج شویم ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

سرمربی پرسپولیس درخصوص بازیکنان جدید این تیم بیان کرد: مطمئنم بازیکنان همه‌شان خوب ظاهر شدند و بازیکنان جدیدمان را با چشم باز انتخاب کردیم. فوتبال خیلی بالاتری از تراکتور انجام دادیم. به هر حال فوتبال است و توپ‌هایمان داخل دروازه نرفت. بازیکنان سعی‌شان را کردند و از آنها بسیار راضی هستم.

دایی درخصوص حواشی پرسپولیس گفت: از نظر ساختاری خوب نیستیم و از نظر سخت‌افزاری مشکل داریم. باید چیزهایی را قبول کنیم. خودمان را گول نزنیم. چندین سال است که این موضوع وجود داشته است و ما در خیلی از مسائل عقب هستیم.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: ما به دنبال فوتبال واقعی هستیم. اگر هواداران تراکتور کمی مهربان باشند و از برخی شعارها استفاده نکنند به نظر من خیلی بهتر است. هواداران آذری تراکتور برای این تیم بسیار کمک می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین