کد خبر: ۲۲۲۰۳۱
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۹

امام جمعه بروجرد: دولت گذشته باید پاسخگوی غارت بیت المال باشد

امام جمعه بروجرد گفت: دولت گذشته که همواره شعار عدالت سر می داد، باید امروز جوابگو باشد و غارت بیت المال در تامین اجتماعی را پاسخ دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن ترابی در خطبه های نماز جمعه بروجرد افزود: فساد اقتصادی و غارت بیت المال در سازمان تامین اجتماعی باید هرچه سریعتر بررسی و برای ریشه کنی این مفاسد، با خاطیان برخورد قاطع شود. 

وی افزود: سرمایه تامین اجتماعی ناشی از دسترنج کارگران و اقشار کم درآمد جامعه است و نباید اجازه داد توسط برخی افراد سودجو، غارت شود. 

به گفته وی سازمان تامین اجتماعی همواره اعلام می دارد با کمبود اعتبار مواجه است و مراجعه کنندگان به مراکز درمانی این سازمان با کمبود دارو و امکانات درمانی مواجه هستند. 

وی اضافه کرد: مجلس در دولت گذشته بارها خواستار عزل رییس سازمان تامین اجتماعی شد ولی دولت با این کار مخالفت کرد و این نشان دهنده مشکلات عدیده موجود در این سازمان است. 

امام جمعه بروجرد گفت: اختصاص پاداشهای میلیاردی به مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی مغایر با سیاستهای جمهوری اسلامی ایران است و مطالبه مردم از دستگاه قضایی این است که به پرونده تخلف تامین اجتماعی رسیدگی جدی کند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین