کد خبر: ۲۲۵۴۶۳
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۷
در نخستین روز سال 2014 انجام شد

حضور دستیار ویژه رئیس‌جمهور در کلیسای سرکیس مقدس تهران+عکس

دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی در نخستین روز سال 2014 میلادی در کلیسای سرکیس مقدس تهران حضور یافت و با اسقف اعظم ارامنه تهران و شمال دیدار و گفت و گو کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: علی یونسی امروز (چهارشنبه) به مناسبت نخستین روز از سال 2014 میلادی با حضور در کلیسای سرکیس مقدس در خیابان کریم خان تهران، سال جدید میلادی را به ارامنه هموطن تبریک گفت.

سبوه سرکیسیان اسقف اعظم ارامنه تهران و شمال در این دیدار یونسی را همراهی کرد و یونسی در کنار اسقف اعظم در مراسم دعای هموطنان ارامنه در محراب کلیسا شرکت کرد.

دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی در حاشیه این دیدار در گفت و گو با ایرنا گفت: امروز از روزهای مقدس شهروندان مسیحی است و لازم بود که ما در این روز برای عرض تبریک به اسقف اعظم و همچنین هموطنان مسیحی در این مکان مقدس حضور یابیم و سلام رییس جمهوری را به آنها برسانم.


یونسی ادامه داد: وظیفه دولت جمهوری اسلامی ایران این است که از همه اقلیت های ساکن در ایران حمایت کند که یکی از این راه ها این است که در جشن هایشان شرکت و اعلام کنیم که در دفاع از آنها مصمم هستیم.

وی افزود: امروز من و اسقف اعظم برای ایران دعا کردیم.

دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی در حاشیه این دیدار با حضور بر سر مزار شهدای ارامنه در کلیسای سرکیس مقدس به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین