کد خبر: ۲۲۶۴۸۷
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰

مجروح شدن 8 دانش آموز در سقوط سرویس مدرسه به دره

واژگونی و سقوط مینی بوس دانش آموزان چند روستا در اطراف شهرستان کازرون به ته دره منجر به مصدومیت هشت نفر از دانش آموزان شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: صبح امروز چهارشنبه یک مینی بوس ون که هر روز دانش آموزان پنج روستای پیر مهلت در 35کیلومتری کازرون را به روستنا بناف می رساند بر اثر لغزندگی جاده پیر مهلت دچار واژگونی شد و به دره سقوط کرد.

سرنشینان این مینی بوس 20 دانش آموز پسر و دختر بودند که از این تعداد هشت نفر زخمی شدند که پنج نفر به بیمارستان اعزام و بستری و سه نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

روستاهای پیرمهلت از داشتن مدرسه راهنمایی محروم هستند به همین خاطر یک مینی بوس هر روز آنها را از پنج روستا جمع آوری و به نزدیک ترین روستا که بناف نام دارد منتقل می کند.

جاده ای که این سانحه در آن رخ داده یکی از خطرناک ترین محورهای منطقه است و خانواده های مصدومین نیز در این خصوص در گفتگو با مهر نسبت به محرومیت روستاهایشان از داشتن مدرسه راهنمایی انتقاد کرده و خواستار پیگیری مشکلات فرزندان خود شدند.

همچنین رئیس پلیس ترافیک شهری راهور گفت: براثر سقوط مینی بوس حامل دانش آموزان به دره 8 نفر مجروح شدند.

سرهنگ محسن مهرایی افزود:صبح امروز مینی بوس دانش آموزان دبیرستانی که در جاده کازرون در حال تردد بود به علت یخبندان کنترلش را از دست داد و پس از سرخوردگی درون دره سقوط می کند.

وی ادامه داد: این حادثه خوشبختانه هیچ تلفات جانی نداشت و تنها 8 مجروح برجا گذاشت.

به گفته رئیس پلیس ترافیک شهری علل اصلی وقوع این حادثه از سوی مسئولان پلیس راه اعلام می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین