کد خبر: ۲۲۶۹۷۰
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۸

علت تصادف سرویس مدرسه مشخص شد

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران با تشریح جزئیات تصادف اتوبوس بی آر تی با مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان گفت: راننده اتوبوس شرکت واحد به دلیل عبور از چراغ قرمز 100 درصد در این حادثه مقصر بوده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرگرد احمد شیرانی افزود: حوالی ساعت 7 صبح یکشنبه اتوبوس بی آر تی تک کابین که از جنوب به شمال در حال حرکت بود در چهار راه ولیعصر(عج) با مینی‌بوس هیوندای سفید رنگ حامل دانش‌آموزان زرتشتی که در مسیر شرق به غرب تردد می‌کرد تصادف کرد.

وی با اشاره به این که بررسی‌های پلیس و بازنگری فیلم این تقاطع نشان داد که اتوبوس شرکت واحد مذکور از چراغ قرمز عبور کرده بود افزود: راننده مینی‌بوس که برای اردوی مدرسه بکارگیری شده بود با مشاهده صحنه و به جهت فرار از تصادف فرمان را به یکباره چرخاند که در پی آن مینی‌بوس از پهلو به زمین نشست.

به گفته شیرانی مینی‌بوس مذکور به دلیل این که برای اردو بکارگیری شده بود فاقد برچسب سرویس مدرسه بوده است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران تصریح کرد: در پی این حادثه یک نفر از دانش‌آموزان به صورت سطحی از ناحیه دست مجروح شد که آخرین اخبار دریافتی حاکیست حال این دانش‌آموز نیز مساعد بوده و از بیمارستان ترخیص شده‌ است.

وی با تاکید بر این که راننده اتوبوس شرکت واحد 100 درصد مقصر این حادثه بوده است خاطرنشان کرد: پرونده این حادثه تشکیل و تحویل مراجع ذیربط شده است. در عین حال سوابق کروکی مذکور نیز برای پیگیری‌های بعدی به شرکت واحد ارسال شده است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران در پایان با هشدار در خصوص برخورد قاطع پلیس با رانندگان اتوبوس‌های متخلف در پایتخت گفت: پلیس به طور جدی برخورد با معدود رانندگان متخلف اتوبوس را در تهران در دستور کار قرار داده است و با هماهنگی شرکت واحد با این دسته از رانندگان بدون اغماض به جهت حفظ جان مسافران برخورد می‌شود و انتظار داریم این دسته از رانندگان بیش از سایران قوانین و مقررات رانندگی را رعایت کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین