کد خبر: ۲۲۷۳۷۶
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰

ادعای عجیب تروریستها دربارۀ نقش ایران در قتل الماجد

گروه موسوم به «کتائب عبدالله عزام» در بیانیه ای ادعا کرد «ماجد الماجد» سرکرده این گروه تروریستی، در حالی که در کما بود توسط نیروهای اطلاعاتی ایران بازداشت و توسط عناصر حزب الله لبنان کشته شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش پایگاه خبری «سی ان ان»، گروه تروریستی کتائب عبدالله عزام در بیانیه ای درباره «انفجار سفارت ایران در بیروت» گفت: «شیخ الماجد بر مراحل آماده سازی طرح انفجار سفارت ایران و اجرای آن نظارت مستقیم داشت.»

در انفجار سفارت ایران که در تاریخ 19 نوامبر گذشته رخ داد، 23 تن از جمله مشاور فرهنگی این سفارت به شهادت رسیدند.

ارتش لبنان اوایل ماه ژانویه خبر دستگیری ماجد الماجد را اعلام کرد. سه روز بعد از آن، وزیر دفاع این کشور خبر داد که الماجد بر اثر بحرانی شدن وضع جسمانی اش در بیمارستانی در بیروت مرد.

گروه کتائب عبدالله عزام در ادامه بیانیه مدعی شده است که ماجد الماجد هنگام دستگیری در کما بود؛ نیروهای اطلاعاتی ایران به همراهی عناصر حزب الله دستگاه های تنفس مصنوعی را از بدن وی خارج کردند و او بلافاصله مرد.

به گزارش تسنیم، در این بیانیه آمده است «ماجد می خواست کشور لبنان را به مقصد عراق ترک کند اما موفق به ورود به عراق نمی شود، مدتی را در سوریه می ماند و سپس به عربستان و از آنجا به یمن می رود. او همچنین به یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیا می رود و در حالی که تلاش می کند دوباره به سوریه برگردد موفق نمی شود، از این رو برای اقامت به لبنان می رود.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین