کد خبر: ۲۲۷۵۸۲
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۴

برتری بی‌فایده جوانان فوتبالیست ایران مقابل کویت

تیم ملی فوتبال امید با وجود برتری مقابل کویت از رقابت‌های قهرمانی آسیا حذف شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: شاگردان هومن افاضلی در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا در رده جوانان در حالی به مصاف کویت رفتند که با توجه به اندوخته یک امتیازی از دو بازی قبل شانس چندانی برای صعود نداشتند، اما با ارائه یک عملکرد قابل توجه با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دادند. نتیجه‌ای که البته سودی به حال ایران نداشت.

کاوه رضایی در این دیدار عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و هر سه گل ایران را به ثمر رساند تا آمار گل‌هایش را در پایان مرحله گروهی رقابت‌ها به عدد پنج برساند.

ایران که در دو دیدار قبلی مقابل ژاپن و استرالیا به ترتیب یک تساوی و یک شکست را به دست آورده بود در اکثر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و فرصت‌های گلزنی متعددی به و جود آورد که با بی دقتی در ضربات آخر و البته درخشش سنگربان کویتی‌ها در نیمه اول ناکام ماند.

در نیمه دوم کاوه رضایی پس از مهار ضربه قیچی برگردان مهاجم ایران توسط دروازه‌بان کویت، با ضربه سر روی توپ برگشتی گل نخست را به ثمر رساند.

بهترین گلزن تیم ملی زیر 22 سال در ادامه توانست روی یک توپ برگشتی دیگر باز هم برای ایران گلزنی کند. وی پس از این گل کمی هم دچار مصدومیت شد، ولی آسیب دیدگی‌اش جدی نبود و به بازی ادامه داد.

در یکی از صحنه‌ها که مهاجم کویت می توانست در موقعیت تک به تک دروازه‌ ایران را باز کند، بیرانوند، سنگربان دروازه‌بان جوان به خوبی موقعیت را مهار کرد و با شروعی سریع کاوه رضایی را در موقعیتی تک به تک قرار داد تا او با خونسردی گل سوم را به ثمر برساند. ایران با برتری 3 بر یک مقابل کویت بهترین نتیجه را برابر این تیم کسب کرد چرا که ژاپن با کویت مساوی کرده بود و استرالیا نیز با یک گل این تیم را شکست داده بود.

به گزارش ایسنا، ایران با این پیروزی چهار امتیازی شد، اما از دور رقابت‌ها کنار رفت چرا که ژاپن استرالیا را شکست داد و 5 امتیازی شد.

* جدول گروه

1- استرالیا 6 امتیاز

2- ژاپن 5 امتیاز

3- ایران 4 امتیاز

4- کویت یک امتیاز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین