کد خبر: ۲۲۸۱۲۲
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱
توضیحات لاریجانی درباره عدم برگزاری جلسه علنی فردا:

مجلس هفته آینده بودجه را در صحن علنی بررسی می‌کند

رییس مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی امروز توضیحاتی درباره برگزار نشدن جلسه فردا (چهارشنبه) مجلس داد و از کمیسیون تلفیق خواست در چند روز باقیمانده به پایان این هفته جلسات فشرده‌ای برگزار کنند تا مجلس بتواند در هفته آینده بودجه را به صحن علنی بیاورد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی لاریجانی گفت: لازم بود کمیسیون تلفیق با سرعت بیشتری کارش را انجام دهد. در حال حاضر نیز بخش‌های هزینه‌ای بودجه به صورت جدی مطرح است بنابراین جلسه فردا را به کمیسیون تلفیق اختصاص دادیم؛ کمیسیون‌های دیگر هم می‌توانند اگر کار باقیمانده‌ای دارند جلسات‌شان را برگزار کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به همین دلیل است که فردا جلسه علنی نخواهیم داشت.

وی خطاب به نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق نیز گفت: فردا جلسه علنی نداریم تا شما وقت کافی داشته باشید که بودجه را جمع کنید تا هفته آینده نمایندگان مشغول بررسی بحث بودجه در صحن علنی شوند.

لاریجانی با بیان اینکه یک هفته هم بیشتر به کمیسیون تلفیق فرصت داده شده، از اعضای کمیسیون تلفیق خواست در چند روز باقیمانده از صبح تا شب جلسه داشته باشند و بودجه را سامان دهند تا بودجه هفته آینده وارد صحن علنی شود.

به گزارش ایسنا، رییس مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: کمیسیون‌های تخصصی نیز می‌توانند فردا جلسه داشته باشند و برنامه‌های خود را پیگیری کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین