کد خبر: ۲۲۸۲۸۵
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۳

ابتکار: دلایل لغو سخنرانی‌ام در نمازجمعه را اعلام نکردند

رییس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: 48 ساعت مانده به سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه تهران به من اعلام شد که برنامه سخنرانی لغو شده است. دلیل لغو این سخنرانی را هم اعلام نکردند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «معصومه ابتکار» پس از جلسه روز چهارشنبه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در خصوص لغو سخنرانی اش، پیش از خطبه های نماز جمعه تهران، گفت: دعوتی به عمل آمد و هماهنگی ها صورت گرفت، اما 48 ساعت مانده به برنامه، به من اعلام کردند که برنامه سخنرانی لغو شده است.

وی ادامه داد: متن سخنرانی من آماده بود و هیچ کسالتی هم نداشتم، اما این موضوع انعکاس مناسبی خصوصا در رسانه های بین المللی نداشت.

وی اظهارامیدواری کرد که فضا به گونه ای باشد که مسوولان بتوانند از طریق تریبون نمازجمعه، سیاست ها را با نمازگزاران مطرح کنند.

ابتکار افزود: برای ما مهم است که مسائل زیست محیطی را که ارتباط گسترده ای با مسائل فرهنگی و ریشه در آمیزه های دینی ما دارد، از طریق تریبون نمازجمعه برای جامعه مطرح کنیم.

وی از لغو برنامه سخنرانی خود در نمازجمعه تهران ابراز تاسف کرد و گفت: متن سخنرانی خود را در رسانه ها منتشر کردم.

به گزارش ایرنا، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست همچنین از تاکید تبصره هدفمندی بر موضوع کاهش آلودگی هوا خبر داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین