کد خبر: ۲۲۸۴۷۰
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶

تشکیل پرونده انضباطی برای مدیرعامل استقلال

فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال درباره ارتباط کادرفنی تیم ملی با بعضی از رسانه‌ها پرونده انضباطی تشکیل داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: امیرحسین حسینی در واکنش به اظهارات اخیر علی‌ فتح‌الله‌زاده درباره کادرفنی تیم ملی و برخی رسانه‌ها به ایسنا، گفت: در هفته‌های اخیر یکی از اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال بدون بررسی کامل بعضی از مسایل اظهارنظرهایی درباره بازیکنانی که از استقلال جدا شده و به باشگاه‌های خارجی پیوستند، داشته‌اند. متاسفانه انگشت اتهام آنها به سمت کادرفنی تیم ملی بوده که فدراسیون فوتبال معتقد است ایشان با طرح این موارد در رسانه‌ها قطعا به دنبال فرافکنی هستند. بر همین اساس پرونده‌ای در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باز شده تا ایشان مستندات خود را در این‌باره به کمیته انضباطی ارایه داده و پاسخگوی مطالبی که موجب تشویش اذهان عمومی و به ویژه اهالی فوتبال شده، باشند.

وی افزود: به طور کلی بیان مطالب غیرمستند و وارد کردن چنین شبهه‌هایی به ویژه از سوی مسوولین باشگاه‌ها، مطابق آیین‌نامه انضباطی رسیدگی خواهد شد و ایشان باید از این گونه رفتارهای غیرحرفه‌ای پرهیز کرده و به امور مربوط به مسوولیت‌های خود رسیدگی کنند. اساسا ورود به حیطه وظایف فدراسیون فوتبال و فرافکنی تخلف محسوب می‌شود و مجازات آن هم در آیین‌نامه انضباطی پیش‌بینی شده است.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی ادامه داد: مجددا تاکید می‌کنم به تمامی اظهارنظرهایی که در تضاد با وظایف فدراسیون فوتبال است آن هم در آستانه حضور تیم ملی در مسابقات جام جهانی 2014، حال از سوی هر کدام از اعضای هیات رییسه و مدیران عامل باشگاه‌ها، مربیان و بازیکنان مطرح شود، به صورت فوری و جدی رسیدگی و رای آن صادر خواهد شد.

حسینی با اشاره به موضع‌گیری فتح‌الله‌زاده درباره بعضی از رسانه‌ها نیز اظهار کرد: از طرف دیگر متهم کردن برخی رسانه‌ها که در شرایط حساس تیم ملی، حامی فوتبال ملی خود بوده و به دلیل نپرداختن به فرافکنی بعضی مسوولین و در عین حال حمایت حقه از تیم ملی، به ناسالم بودن قلم‌هایشان متهم می‌شوند، نیز از مصادیق تهمت به اصحاب رسانه است. این مسوولان با متوسل شدن به چنین گفتارهایی گویا می‌خواهند به اهدافی که دیگر بر هیچ کسی پوشیده نیست، ‌دست یابند! هرچند اصحاب رسانه‌ با توجه به جایگاه برجسته و هوشمندی که دارند، این مسایل را به طور کامل درک و از حقوق خود دفاع خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون در پایان گفت: همانطور که مسوولین فدراسیون فوتبال و مسوولین ورزش کشور به ویژه شخص دکتر گودرزی، وزیر ورزش و جوانان بارها تاکید کرده‌اند، در سالی که تیم ملی ایران توانسته با اقتدار به عنوان تیم اول گروهش به جام جهانی صعود کند، اولویت اول فوتبال ایران، آماده‌سازی هرچه بهتر تیم ملی است. بنابراین می‌طلبد تا کلیه ارکان فوتبال در جهت فراهم ساختن شرایط مناسب برای اجرای برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی و به دنبال آن موفقیتش در جام جهانی برزیل تلاش کنند و حامی تیم کشورشان باشند. بی‌تردید مطرح کردن این‌گونه صحبت‌ها و موضع‌گیری‌ها، موجب ناراحتی و تشویش اذهان عمومی و فوتبال‌دوستان کشور می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین