کد خبر: ۲۲۸۵۶۷
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۵

کورس مرگبار در بزرگراه حکیم

برخورد شدید 4 پژو 206 و سه پراید در بزرگراه حکیم چهار کشته برجای گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جلال ملکی ،سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت 22 و 56 دقيقه پنجشنبه برخورد چند خودرو در مسیر غرب به شرق بزرگراه حکیم نرسیده به اتوبان یادگار امام به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

در ادامه آتش نشانان 3 ایستگاه راهی محل حادثه شده و در بررسی های اولیه متوجه شدند 4 دستگاه پژو 206 و 3 دستگاه پراید به شدت با یکدیگر برخورد کرده‌اند. دو خودرو پس از برخورد با هم به لاين مخالف رفته و با پنج خودروي ديگر برخورد كرده بودند.

وی افزود: در این حادثه تعدادی از سرنشینان خودروها داخل ماشین گرفتار شده بودند که آتش نشانان با ایمن سازی محل اقدام به برش قطعات خودروها کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: متاسفانه در این حادثه 3 مرد بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست دادند و 4 مرد، یک زن باردار و دختر دو ساله ای مجروح شدند که از سوی امدادگران اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند

به گزارش قانون،پلیس راهور تهران بزرگ نیز اعلام کرد این حادثه به دلیل کورس گذاشتن رانندگان دو خودروی پژو 206 رخ داده بود. زن جوان كه در اين حادثه مجروح شده بود پس از انتقال به بيمارستان ديروز جان خود را از دست داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین