کد خبر: ۲۲۸۹۰۹
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۳

شکایت از فساد غیرفوتبالی ها به اصل 90

مسئول رسیدگی به پرونده فساد در فوتبال در کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسیدگی به پرونده فساد در فوتبال باتوجه به گستردگی آن به حدود2 تا ٣ماه زمان نیازدارد،افزود:شکایت هایی از رشته های غیر فوتبالی هم صورت گرفته و در کمیسیون ثبت شده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حمید رسایی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: دستگاه های نظارتی گزارش خود را در این باره به ما ارایه داده اند، ولی به دلیل نواقصی که دارد از دستگاه ها درخواست تکمیل پرونده را کرده ایم.

مسئول رسیدگی به پرونده فساد درفوتبال درکمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، گفت: تاکنون از افراد مختلفی به صورت انفرادی دعوت شده تا برای پاسخگویی به این موضوع در کمیسیون حضور یابند.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: به جد درحال رسیدگی به پرونده فساد در فوتبال هستیم و بانهاد های مختلف ازجمله وزارت اطلاعات، سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات و مطلعین موضوع این مساله در فوتبال درحال مکاتبه و گفتگو هستیم.

وی تصریح کرد:با توجه به مکاتباتی که در حال حاضر از سوی کمیسیون اصل 90 انجام می شودوباید نهادها و افراد به سئوالات ما پاسخ دهند طبعا چندماه دیگر برای رسیدگی به پرونده فساد در فوتبال به زمان نیاز داریم.

وی اظهار داشت: به طور حتم در پایان کار رسیدگی به این پرونده و مشخص شدن نتایج، آن را به اطلاع مردم خواهیم رساند و این حق آنها است.

رسایی با اشاره به اهمیت برخورد با فساد، خاطرنشان کرد: مطمئن باشید با هر فسادی به صورت جدی برخورد شود شاهد کاهش آن خواهیم بود.

وی در رابطه بااینکه آیا در پرونده فساد سایر رشته های ورزشی نیز ورود خواهد شد یا نه؟، گفت: رسیدگی به پرونده سایر رشته ها به من سپرده نشده است ولی شکایت هایی در کمیسیون ثبت شده است.

نماینده مردم تهران در خصوص اینکه آیا در پرونده فساد فوتبال به نقش رسانه ها در این مساله نیز پرداخته شده است، اظهار داشت: یک بخش از رسیدگی به این پرونده به رسانه ها و وضعیت آنها باز می گردد.

رسایی در خصوص برخی اخباری که در خصوص فساد در فوتبال توسط برخی از نمایندگان مطرح می شود گفت: متاسفانه برخی از اظهار نظرها دقیق نیست و بر اساس توافق صورت گرفته در کمیسیون قرار است در این باره مصاحبه صورت نگیرد و اطلاع رسانی دقیق در ابن باره توسط کمیته ای که پرونده در آن مطرح است، اعلام می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین