کد خبر: ۲۲۹۰۹۷
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۶

وزیر اطلاعات: رسانه‌ها ‌تحت تأثیر ‌القائات قرار نگیرند

وزیر اطلاعات گفت: دشمن با ناکامی در تمام عرصه‌ها امروز به توطئه اختلاف‌افکنی بین مسئولان نظام و قوا روی آورده تا از این طریق به جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کند که در این باب همه باید هوشیار باشیم و بصیرت خود را از دست ندهیم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی عصر امروز در دیدار با مسئولان نمایندگی ولی فقیه در ادارات مختلف در اردبیل اظهار داشت: باید در این اوضاع و شرایط بیشتر مراقب باشیم چرا که دشمن با ناکامی در تمام عرصه‌ها امروز به توطئه اختلاف‌افکنی بین مسئولان نظام و قوا روی آورده تا از این طریق به جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کند که در این باب همه باید هوشیار باشیم و بصیرت خود را از دست ندهیم.

وی تصریح کرد:‌ در این شرایط حساس رسانه‌ها نیز نباید تحت تأثیر برخی القائات قرار گیرند بلکه بهتر است واقعیت‌ها و آن چرا که اتفاق افتاده به مردم انعکاس دهند و سعی نکنند فضای التهاب را در جامعه بیش از هر زمان دیگر افزایش دهند.

علوی یکی دیگر از توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان را ایجاد اختلاف بین شیعیان و سنی‌ها با تحریک برخی از گروه‌های افراطی توصیف کرد و افزود: ما نباید بر سر مسائل جزئی اختلاف داشته باشیم بلکه بهتر است با در نظر گرفتن مشترکات دینی، ارزشی و اعتقادی خود سعی کنیم تا وحدت و یکپارچگی حفظ شده و بیش از هر زمان دیگر در برابر توطئه دشمن اجازه رخنه و برخی حرکت‌های تشنج‌آفرین را ندهیم.

این مسئول در ادامه سخنان خود خاطر‌نشان کرد: نقش علما و روحانیان در طول تاریخ در ایجاد همگرایی و وحدت بیشتر مردم نقشی ممتاز و بی‌نظیر بوده به طوری که از نهضت مشروطه، ملی شدن صنعت نفت تا پیروزی انقلاب اسلامی علما با پرچمداری خود سعی کردند تا ناکامی بزرگی را به دشمنان تحمیل کرده و روح وحدت، اتحاد و انسجام را به همه دنیا نشان دهند.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در حرکت اصیل و تاریخی خود به یک پشتوانه عظیم نیاز دارد که این پشتوانه در عرصه‌های مختلف در طول تاریخ نقطه امیدواری به وجود آورده و سبب شده تا امروز جمهوری اسلامی ایران در نقطه عزت و عظمت قرار گیرد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه امنیت با ایمان و اعتقادات مردم در ارتباط مستقیم است، بیان کرد: با تلاش در عرصه‌های فرهنگی می‌توان بنیه‌های امنیتی کشور را ارتقا داده و آن را افزایش داد.

علوی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام مردمی و شاخص مردم‌سالاری توانسته به الگوی همه آزادی‌خواهان دنیا و کشورهای در مسیر پیشرفت تبدیل شود که در این باب باید با حرکت و تلاش بی‌نظیر بکوشیم تا این مسیر عزتمندانه ادامه پیدا کند.

به گزارش فارس، در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نیز مرزی بودن استان اردبیل را یادآور شد و ادامه داد: تبلیغات دشمنان امروز در عرصه جنگ نرم خزنده و بسیار تأثیرگذار است که باید هوشیاری و مراقبت خود را بالا ببریم تا مبادا اجازه دهیم که دشمنان بخواهند از مسیر فرهنگی و یا بر هم زدن آرامش اعتقادی جوانان و نسل آینده ما را منحرف سازند.

آیت‌الله سید حسن عاملی گفت: نقش رسانه‌ها در آگاه‌سازی مردم از این توطئه‌ها نقش شاخص و ممتاز است و همه باید بکوشیم تا دشمن از منفذهای مختلف نتواند در حوزه‌های متعدد به نظام اسلامی ما ضربه‌ای وارد کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین