کد خبر: ۲۲۹۲۶۰
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۴

لاریجانی: افراد اختلاف سلایق خود را با ادبیات صحیح و لحن مؤدبانه مطرح کنند

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: آقای لاریجانی با اشاره به توافق ژنو این درخواست را مطرح کرد که رئیس کمیسیون امنیت ملی همانند سنوات قبل در کمیته پیگیری مذاکرات هسته‌ای عضویت داشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سکینه عمرانی نماینده مردم سمیرم در خانه ملت در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک مجلس و دولت گفت: آقای لاریجانی در این نشست، ضمن تشکر از صحبت‌ و بیانات آقای روحانی، عنوان کرد که آقای رئیس‌جمهور همان مواردی را که مد نظر بود، مطرح کردند.

وی افزود: رئیس مجلس درخواست کرد افراد اختلاف سلایق خود را در قالب ادبیات صحیح و لحن مؤدبانه مطرح کنند و عنوان کرد که این اختلاف سلایق موجب پیشرفت می‌شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار داشت: آقای  لاریجانی ضمن تشکر از سخنگوی دولت عنوان کرد که آقای نوبخت بسیار فرد مؤدبی هستند و سایرین نیز باید در بیان انتقادات خود لحن مناسبی را داشته باشند.

عمرانی خاطر نشان کرد: رئیس مجلس عنوان کرد که مجلس باید بُعد نظارتی خود را به انجام برساند و اقدامات مجلس نیز در راستای اجرایی کردن این بُعد از وظایف خود است و نگرانی‌های نمایندگان دلسوزانه بوده و همگی در راستای انجام وظایف نمایندگی است.

وی افزود: آقای لاریجانی با اشاره به توافق ژنو این درخواست را مطرح کرد که رئیس کمیسیون امنیت ملی همانند سنوات قبل در کمیته پیگیری مذاکرات هسته‌ای عضویت داشته باشد. این حق نمایندگان مجلس است و آنها دلسوزانه نگران این موضوع هستند.

نماینده مردم سمیرم در خانه ملت اظهار داشت: آقای لاریجانی عنوان کرد که افراد نگرانی زیادی در مورد مسائل هسته‌ای نداشته باشند و این نگرانی‌ها را با شدت به جامعه منتقل نکنند چرا که این مسائل در قالب و چارچوب خاصی به پیش خواهد رفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین