کد خبر: ۲۲۹۳۱۱
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲

استقبال غافلگیر کننده از طرح سینما سلام

رئیس کمیته سینما سلام گفت: اجرای این طرح تا آخرین سانس امروز سینماهای سراسر کشور که سانس معمول آنهاست، ادامه خواهد یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا حبیب ایل بیگی که عصر روز جاری (پنجشنبه) در سینما آزادی حضور یافته بود، افزود: استقبال از طرح سینما سلام غافلگیر کننده بود به طوری که در شهرستان های مختلف از اول وقت، صف های طولانی در مقابل سینماها تشکیل شد.

وی ادامه داد: از قم خبر می رسد که مردم صفی به طول 500 متر مقابل سینماها تشکیل داده اند.

وی درباره مشکل سینما شکوفه که به دلیل ازدحام جمعیت تعطیل شده بود، گفت: مشکل این سینما حل شده است و دست اندرکاران آن تا سانس پایانی میزبان علاقه مندان هستند.

ایل بیگی گفت: ازدحام جمعیت در مقابل سینماهای کرمان باعث شد در این استان فیلم های سینمایی از صبح اکران شود.

رئیس کمیته سینما سلام توضیح داد: حضور مردم نشان می دهد که مردم دعوت رئیس سازمان سینمایی برای حضور در سینماها را پذیرفته اند. امروز از صبح در سینماهای مختلفی حضور یافتم و ازدحام جمعیت در مقابل آنها برای مردمی که در خیابان سوار خودرو خود بودند و از اجرای طرح سینما سلام خبر نداشتند تعجب برانگیز بود.

وی با اشاره به همکاری رسانه ملی برای معرفی طرح سینما سلام از همکاری رسانه ها در این زمینه تقدیر کرد.

ایل بیگی ادامه داد: اگر این طرح در ادامه با اطلاع رسانی بیشتری انجام شود قطعا مردم استقبال ویژه ای از آثار سینمایی خواهند کرد.

وی گفت: اجرای طرح سینما سلام نشان داد که اگر مردم در طول سال به درستی از زمان اکران فیلم ها و جزئیات آثار سینمایی خبر داشته باشند از فیلم های سینمایی استقبال می کنند.

رئیس کمیته سینما سلام تاکید کرد: اجرای این طرح تا آخرین سانس امروز سینماهای سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، سینما هویزه مشهد هم به دلیل ازدحام جمعیت اجرای این طرح را متوقف کرده است که ایل بیگی تاکید کرد این مشکل را هم حل خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین