کد خبر: ۲۲۹۳۹۲
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۰

استقلال متوقف شد اما صدرنشین ماند

تیم فوتبال استقلال در کرمان مقابل تیم مس با تساوی یک بر یک متوقف شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: تیم فوتبال استقلال تهران از هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز (جمعه) در کرمان مقابل تیم مس به تساوی یک بر یک رضایت داد.

گل استقلال را محمد قاضی در دقیقه 42 و گل تیم مس را ادینیو در دقیقه 1+90 به ثمر رساندند. استقلالی‌ها در دقیقه 38 صاحب یک موقعیت پنالتی شدند که حسن رودباریان، دروازه بان مس توپ ساموئل را گرفت. داور پنالتی را به خاطر خطای فرزاد حسین‌خانی روی آرش برهانی اعلام کرد که بازیکنان مس نسبت به آن معترض بودند.

این بازی از ساعت 15 در حضور حدود 10 هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه شهید باهنر کرمان آغاز شد.

به گزارش ایسنا، استقلال در ابتدای این بازی با ترکیب سیدمهدی رحمتی، امیر حسین صادقی، هاشم بیگ زاده، مجید غلام نژاد، حنیف عمران زاده، آنتونیو کاروالیو، پژمان نوری، جی لوید ساموئل، سیاوش اکبرپور، محمد قاضی و آرش برهانی به میدان رفت.

در نیمه نخست و در اکثر زمان بازی تیم مس فوتبال بهتری نسبت به میهمانش انجام داد و بعضا فرصت‌های گلزنی خطرناکی بدست آورد. ابتدا در دقیقه 15 مصطفی شجاعی پاس عمقی را دریافت کرد و در موقعیت تک‌به تک با رحمتی قرار گرفت اما او توپ را به بیرون دروازه زد. همچنین در دقیقه 29 شوت ادینیو هم راهی به دروازه استقلال پیدا نکرد.

در نیمه دوم هم تیم مس برای جبران گل خورده حملات متعددی را روی دروازه استقلال ترتیب داد که تا پایان 90 دقیقه هیچ کدام از آنها تبدیل به گل نشد. خطرناک‌ترین فرصت‌های گلزنی مس در نیمه دوم ابتدا در دقیقه 72 بود که رحمتی شوت ادینیو را به کرنر فرستاد و سپس در دقیقه 79 هم موقعیت دیگری برای این تیم از دست رفت. اما در اولین وقت اضافه بازی ادینیو بازیکن برزیلی مس با ضربه سر توپ را وارد دروازه استقلال کرد.

امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال در نیمه دوم مسابقه دو تعویض انجام داد که علیرضا نیکبخت و مهدی نظری به ترتیب به جای کاروالیو و آرش برهانی به میدان آمدند.

در این بازی قاضی و ساموئل از استقلال و هادی تامینی و فرزاد حسین‌خانی از مس کارت زرد دریافت کردند.

استقلال با این نتیجه 47 امتیازی شد و بخاطر تفاضل گل بهتر نسبت به فولاد صدرنشین ماند.

نفت تهران هم با شکست امروز 44 امتیازی باقی‌ ماند و با توجه به تفاضل گلی که دارد، از رده سوم به رده چهارم جدول سقوط کرد.

به گزارش ایسنا دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و فجر سپاسی که همزمان با این بازی در اهواز برگزار می شد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

همچنین در چهار مسابقه‌ای که در ساعت 14:30 امروز برگزار شد نتایج زیر بدست آمد:

ملوان 2 – نفت تهران صفر

سایپا صفر – فولاد صفر

ذوب‌آهن صفر – گسترش فولاد صفر

راه‌آهن صفر – صبا صفر

نتیجه بازی تراکتورسازی و داماش در تبریز هم در نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان هم از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین