کد خبر: ۲۲۹۴۹۵
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵

حمايت مطهري از کمپين «نه» به يارانه نقدي

نماينده مردم تهران در مجلس راه‌اندازي کمپين «نه» به يارانه‌ نقدي را اقدامي ابتکاري و منطبق بر تعليمات اسلامي دانست.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علي مطهري در گفت‌وگو با ايسنا، گفت: راه‌اندازي کمپين «نه» به يارانه‌ نقدي ناشي از اصل اخوت و برادري اسلامي است.

اين عضو کميسيون فرهنگي خواستار کناره‌گيري داوطلبانه اغنيا از دريافت يارانه‌هاي نقدي شد و افزود: چه خوب است که اغنياي جامعه از روي ميل و اراده و رغبت به نفع فقرا از دريافت يارانه انصراف دهند.

نماينده مردم تهران در مجلس «نه» به يارانه‌ نقدي را کمکي موثر به اصلاح شيوه اجراي قانون هدفمندسازي يارانه‌ها دانست و گفت: پيش از اصلاح و سامان دادن به شيوه اجراي هدفمندسازي از راه‌ قانون، بايد از مسير ايمان اسلامي موضوع را سر و سامان داد.وي با يادآوري اعلام انصرافش از دريافت يارانه‌ها، گفت: بنده چند ماه ابتداي اجراي قانون هدفمندسازي، يارانه‌ دريافت مي‌کردم ولي بعد احساس کردم نيازي به اين پول ندارم و بهتر است انصراف دهم، به همين دليل انصراف دادم.

مطهري مبناي درست در قطع يارانه بخشي از خانواده‌هاي يارانه‌بگير را خط فقر دانست و افزود: مجلس با تداوم پرداخت يارانه‌ها به خانواده‌هاي تحت پوشش کميته امداد و سازمان بهزيستي و ساير اقشاري که زير خطر فقر زندگي مي‌کنند، موافق است البته بايد مکانيزمي طراحي شود که افرادي که خود را مشمول دريافت يارانه مي‌دانند، بتوانند اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین