کد خبر: ۲۲۹۵۸۲
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۱

علی مطهری: صداوسیما از پرداخت حق پخش تلویزیونی طفره می‌رود

نماینده مجلس شورای اسلامی می‌گوید صداوسیما با عنوان اینکه تحت نظر رهبری است، از پرداخت حق پخش تلویزیونی طفره می‌رود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی مطهری در جمع خبرنگارانی که برای پوشش مراسم رونمایی پیراهن تیم ملی در جام‌جهانی 2014 حاضر بودند، با بیان اینکه دولت بودجه ورزش را کم تعیین کرده است، اظهار داشت: این بودجه هنوز نهایی نشده و اگر به صحن علنی برسد، قطعا تغییراتی اعمال خواهد شد چون هزینه در ورزش به طور غیرمستقیم با سلامت جامعه در ارتباط است.

وی در ادامه در مورد حق پخش تلویزیونی اظهار داشت: من با پرداخت حق پخش تلویزیونی موافقم اما صداوسیما به نوعی از اینکه مقام معظم رهبری رییس صداوسیما را انتخاب می‌کند، سوءاستفاده می‌کند و از پرداخت حق پخش طفره می‌رود در حالی که مقام معظم رهبری گفته‌اند من فقط رییس صداوسیما را انتخاب می‌کنم و کاری به مدیریت داخلی این سازمان ندارم اما مسئولان صداوسیما می‌گویند ما تحت امر رهبری هستیم و بدین طریق از پرداخت حق پخش تلویزیونی طفره می‌روند.

مطهری همچنین افزود: مجلس باید با به کارگیری یک قانونی این خلاء را پر کند.

وی در مورد نتیجه تیم ملی در جام جهانی نیز گفت: نتیجه تیم ملی در جام جهانی برای مردم مهم است. طبیعی است بازی‌های تیم ملی مه‌متر از بازی‌های باشگاهی و آسیایی باشد اما باید تعاملی بین باشگاه‌ها و تیم ملی انجام شود.

مطهری در پایان خاطرنشان کرد: من موافق اختصاص یک درصدی به ورزش هستم اما در بودجه این نیامده و فقط عنوان شده دولت می‌تواند این یک درصد را در ورزش خرج کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین