کد خبر: ۲۲۹۷۹۹
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۱
به همراه تعدادی از وزرای دولت

معاون اول رئیس‌جمهور وارد سیستان و بلوچستان شد

معاون اول رئیس‌جمهور به منظور واگذاری بیش از 50 هزار واحد مسکن روستایی و افتتاح همزمان بیش از سه هزار طرح عمرانی و تولیدی، دقایقی پیش وارد استان سیستان و بلوچستان شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اسحاق جهانگیری صبح امروز (دوشنبه) به هنگام ورود به فرودگاه چابهار، از سوی استاندار و مدیران ارشد محلی استان مورد استقبال قرار گرفت.

معاون اول رئیس‌جمهور در بدو ورود به فرودگاه چابهار در جمع خبرنگاران ضمن تبریک دهه فجر به مردم سیستان و بلوچستان اظهار کرد: استان سیستان و بلوچستان با داشتن هزار و 100 کیلومتر مرز مشترک با کشورهای پاکستان و افغانستان و 300 کیلومتر مرز آبی با دریای عمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و قرار گرفتن در موقعیت راهبردی و ترانزیتی نیز به اهمیت آن افزوده است.

جهانگیری افزود: بندر چابهار در استان سیستان وبلوچستان ویژگی خاصی به این استان بخشیده است، چراکه تنها بندر اقیانوسی ایران و بهترین راه دسترسی کشورهای آسیای میانه به آبهای آزاد است.

معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه "استان سیستان و بلوچستان می‌تواند کانون توسعه کشور باشد"، خاطرنشان کرد: ‌ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این استان می‌تواند هم به توسعه خود و هم به رشد و ترقی کل کشور کمک کند.

وی قرار است در این سفر از منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار و سواحل مکران در حاشیه دریای عمان بازدید و سپس در جلسه کارگروه توسعه سواحل دریای عمان شرکت کند.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین در همایش سرمایه‌گذاری توسعه استان سیستان و بلوچستان شرکت و در خصوص ظرفیت‌ها و مزیت‌های سرمایه‌گذاری در این استان سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزرای بهداشت، درمان و‌ آموزش پزشکی، نیرو، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و فرمانده نیروی دریایی ارتش در این سفر همراه معاون اول رئیس‌جمهور هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین