کد خبر: ۲۳۰۱۷۸
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۸

قطعی گاز و افت فشار در برخی مناطق تهران

با وجود اعلام مسئولان شرکت ملی گاز در خصوص نبود قطعی گاز در کشور به ویژه کلانشهرهایی مانند تهران متأسفانه همچنان قطعی گاز و افت فشار گاز در برخی مناطق تهران ادامه دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: یکی از شهروندان تهرانی ساکن در منطقه جنت‌آباد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: در حال حاضر با وجود اعلام مسئولان شرکت ملی گاز ایران در خصوص عدم قطعی گاز ، اما شاهد قطع شدن گاز طی چند ساعت اخیر در منطقه خود هستیم به گونه‌ای که طی دو تا سه روز گذشته چندین بار گاز منظقه جنت آباد قطع و وصل شده است و هم اکنون هم از ساعت 11.30 دقیقه قطع و هنوز وصل نشده است.

این شهروند تهرانی تصریح کرد: در این رابطه تماس‌های مکرر با مسئولان اداره گاز منطقه نیز داشته‌ایم و آنها نیز اعلام کردند که ما در حال پیگیری رفع مشکل هستیم و گفته‌اند که حتی ما خودمان هم با قطعی گاز مواجه هستیم.

در پی تماس خبرنگار باشگاه خبرنگاران با شماره 194 مرکز پیام امداد گاز یکی از کارشناسان تصریح کرد: معلوم نیست که این قطعی و کاهش افت فشار گاز تا کی در برخی مناطق تهران ادامه دارد.

این کارشناس تصریح کرد:‌ این قطعی گاز و افت فشار عمدتا در مناطق غرب، شمال غرب و شمال تهران است که شرکت امداد گاز پیگیر رفع این مشکل است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین