کد خبر: ۲۳۰۲۰۵
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۴

اسفنانی: دلیل ازدحام مردم برای سبد کالا، بی‌ثباتی تصمیمات دولت در سال‌های گذشته است

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از تصمیمات دولت‌های گذشته بی‌ثبات بوده،‌ یکی از دلایل ازدحام مردم برای دریافت سبد کالا را ترس از حذف این سهمیه دانست.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص رفتارشناسی مردم در نحوه توزیع سبد کالا و ازدحام آنها در بسیاری از شعبه‌های توزیع گفت: یکی از دلایل ازدحام این است که این کار،‌ کار جدید بوده است و تاکنون به اینگونه عمل نمی‌شده است. بنابراین طبیعتا برخی نابسامانی‌ها و ناهماهنگی‌ها وجود دارد.

وی همچنین نحوه توزیع سبد کالا را دلیل دیگر ازدحام مردم دانست و بیان کرد: به دلیل اینکه محل‌های توزیع سبد کالا محدود است مردم مجبور به ازدحام می‌شود همچنین باید گفت شاید این واهمه در بین مردم وجود دارد که این تصمیم گرفته شده در رابطه با توزیع سبد کالا منتفی شود.

نماینده مردم فریدن و فریدون شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دلیل این واهمه این است که تصمیمات دولت در سال‌های گذشته بسیار بی‌ثبات بوده است و برخی مردم به تصور اینکه مبادا اتفاق جدیدی بیفتد و این سهمیه حذف شود برای گرفتن سبد کالا ازدحام می‌کنند.

اسفنانی همچنین با اشاره به برخی انتقادات چند روز اخیر تعدادی از نمایندگان در جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در رابطه با این موضوع گفت: نمایندگان پیش از این پیشنهادات خود را در رابطه نحوه توزیع سبد کالا از طریق محاسبه با مطبوعات و برخی جلسات تخصصی ارائه کردند اما دولت عزمی برای استفاده از نظرات و پیشنهادات سازنده نمایندگان در این رابطه نداشته که آیا اساسا این کار درست است یا خیر و اگر درست است باید به چه نحوی صورت گیرد.

سخنگوی کمیسیون حقوقی در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: بنابراین دلیل انتقادات صورت گرفته توسط برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی همین موضوع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین