کد خبر: ۲۳۰۳۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹

بیشترین تماس‌های مردمی با 110 چیست؟

وی با رد برخی شایعات مطرح شده مبنی بر دسته‌بندی تماس‌های 110، گفت: ماموریت‌های 110 دسته‌بندی نمی‌شود و شهروندان می‌توانند در صورت نارضایتی از عملکرد و دیرکرد ماموران در محل اعلامی، مراتب را به شماره 197 و 110 اعلام کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از وصول روزانه بیش از 40 هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 خبر داد و گفت: میانگین حضور ماموران پلیس در محل، حدود شش دقیقه تخمین زده شده است.

سرهنگ خانچرلی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به برخی انتقادات مردمی مطرح شده در مورد عدم حضور به موقع ماموران پلیس 110 در محل اعلامی، افزود: میانگین حضور ماموران از زمان اعلام تا حضور در محل حادثه 5.5 تا شش دقیقه است.

وی با رد برخی شایعات مطرح شده مبنی بر دسته‌بندی تماس‌های 110، گفت: ماموریت‌های 110 دسته‌بندی نمی‌شود و شهروندان می‌توانند در صورت نارضایتی از عملکرد و دیرکرد ماموران در محل اعلامی، مراتب را به شماره 197 و 110 اعلام کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه روزانه اپراتورهای پلیس 110 بازخورد ماموریت‌های ماموران را از مردم پرس‌وجو می‌کنند، تصریح کرد: به صورت اتفاقی با شماره تماس افرادی که با پلیس 110 ارتباط برقرار کرده‌، تماس گرفته می‌شود و در مورد نحوه اقدام ماموران و برخوردشان پرس‌وجو می‌شود.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از 40 هزار تماس با مرکز فوریت‌های 110 برقرار می‌شود، اظهار کرد: عمده تماس‌ها در مورد نزاع، درگیری، سرقت و تصادفات است که همه این تماس‌ها عملیاتی نمی‌شود، چرا که بعضا تکراری هستند.

خانچرلی با بیان اینکه شخصا با پلیس 110 تماس گرفته و وضعیت حضور مامورانش در محل حادثه را جویا شده است، گفت: بارها شده است که بنده در گوشه‌ای از خیابان ایستاده و ضمن تماس با پلیس 110، وقوع حادثه‌ای را اعلام کرده‌ام و زمان حاضر شدن ماموران در محل حادثه را سنجیده‌ام، اما دقت کنید که شب‌ها به دلیل روان بودن تردد، ماموران به راحتی در محل حادثه حضور پیدا می‌کنند اما صبح و هنگامه عصر که پیک ترافیک زیاد است، ممکن است ماموران در ترافیک گرفتار شوند، اما میانگین حضور ماموران در محل حادثه 5.5 تا شش دقیقه تخمین زده شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
0
0
مردم زنگ می زنند می گویند فلان پارک یا فلان خانه مراسم گرفته تجمع کرده اند می گویند به 190 بگو 190 می گوید ما که پلیس نیستیم بنظرم پلیس مردم را سنگ قلاب می کند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین