کد خبر: ۲۳۰۳۴۳
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹

پلیس راهور: مردم از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: مردم تا حد امکان از سفرهای غیر ضروری با توجه به برودت و سردی هوا تا چند روز آینده پرهیز کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، در پی بارش شدید برف در استانهای شمالی کشور به خصوص استان گیلان و بروز مشکلات ترافیکی به واسطه بارش برف، صبح امروز سردار اسکندر مومنی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا جهت بازدید و بررسی آخرین وضعیت ترافیکی محورهای استانی وارد استان گیلان شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه پلیس با بکار گیری تمام توان و بسیج امکانات منطقه شمال کشور با کمک سایر دستگاههای نسبت به رفع مشکلات و امداد رسانی به مردم اقدام کرده، گفت: در حال حاضر محورهای اصلی استان گیلان باز بوده، فقط در محدوده انزلی به سمت رضوانشهر و محدوده به سمت پونل تراکم برف وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه راه اصلی ورودی به گیلان از سمت اردبیل و مازنداران و تهران باز است، افزود: با توجه به شدت برف، جاده‌ها لغزنده و حرکت در مناطقی که ریزش برف زیاد بوده به کندی صورت می‌گیرد.

سردار مومنی با بیان اینکه مردم تا حد امکان از سفرهای غیر ضروری با توجه به برودت و سردی هوا تا چند روز آینده پرهیز کنند، اعلام کرد: توصیه همیشگی پلیس به رانندگان در صورت مسافرت در چنین شرایطی، داشتن تجهیزات ایمنی رعایت فاصل طولی و سرعت مطمئنه است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه حوادث فوتی و جرحی در پی بارش شدید برف در چند روز اخیر نداشتیم اما تصادفات خسارتی ناشی از سرخوردگی زیاد است، تصریح کرد: امروز هم بالگردهایی از تهران با توجه به شرایط جوی و مساعد شدن هوا با ساماندهی قبلی به منطقه اعزام شده و با کمک همه دستگاهها و خود مردم نسبت به رفع مشکلات اقدام کردند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در پایان با بیان اینکه پلیس هم مثل سایر دستگاه‌ها از ساعات آغازین بحران در میدان بود، اظهار کرد: پلیس غیر از کار انضباط بخشی، امداد رسانی به مردم و نجات آنهایی که راه مانده‌اند و کارهای خدماتی را با بسیج تمام نیروها بر خود وظیفه می‌داند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین