کد خبر: ۲۳۰۳۴۴
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳

آشنا: تندروها مصاحبه رییس‌جمهور را به تاخیر انداختند

مشاور رییس جمهوری اسلامی ایرنا با بیان اینکه تندورها در کار دولت سنگ اندازی می کنند ، گفت: آزادسازی فضا برای هنرمندان در دستور کار دولت است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حسام الدین آشنا در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: با استقرار دولت یازدهم هنرمندان به آرامش و اطمینان رسیدن و درادامه راه بتدریج با حمایت از تشکل های صنفی و سپردن کار هنر به اهل هنر ، سینمای امید محقق خواهد شد.

وی پنج شنبه شب برای تماشای یک اثر سی و دومین جشنواره فیلم فجر در محل برج میلاد حضور یافت . این جشنواره تا 22 بهمن ماه در سراسر کشور ادامه دارد .

آشنا در خصوص برنامه های دولت برای حمایت از هنرمندان گفت: برنامه های حمایتی ما بتدریج اعلام خواهد شد اما وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مامور آزادسازی فضا و سپردن کار به دست هنرمندان است.

** افزایش بودجه هدفمند ارشاد درسال آینده

مشاور رییس جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: من فکر می کنم بودجه ارشاد در سال آینده جنبه های کمک های هدفمندش بیشتر خواهد شد به خصوص جنبه کمک به تشکل ها نه کمک به افراد.

آشنا در ارتباط با نقش افراد تندرو در روند فعالیت دولت گفت: تندروها کار خود را ، رییس جمهوری و مردم نیز وظیفه خود را انجام می دهند.

**تندروها مصاحبه چهارشنبه رییس جمهوری را به تاخیر انداختند

وی با تاکید بر اینکه افراد تندرو قطعا در کار دولت تاثیر خواهند داشت توضیح داد: تاثیر آنها در حدی بودی که چهارشنبه شب موفق شدند گفت و گوی رییس جمهوری با ملت ایران را یک ساعت و نیم به تاخیر بی اندازند.

مشاور رییس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: باید با مقداری تحمل، استقامت، مقداری توضیح و مقدار آگاه‌سازی با این افراد روبه رو شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین