کد خبر: ۲۳۰۳۹۸
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۵

پروین: پرسپولیس حدود 60 میلیارد بدهی دارد/ رویانیان: 60 میلیارد نیست

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید هر تصمیمی که بازیکنان این تیم بگیرند من تابع آن هستم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: علی پروین پس از تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرار بود تیم پرسپولیس پس از چهار سال به پیشکسوتان برسد و در ابتدا با کمک دو، سه میلیارد تومانی این تیم حمایت شود و پس از آن هم خود تیم درآمدزایی داشته باشد.

او ادامه داد: این صحبت‌ها امروز و فردا شد و کار به اینجا کشید. به نظرم بازیکنان ما حق دارند. در حال حاضر به هفته‌های پایانی فصل می‌رسیم و در انتها هم هیچ کس به داد بازیکنان ما نمی‌رسد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان این که بازیکنان این تیم به خاطر مردم هفته‌ آینده به میدان می‌روند، تصریح کرد: این بازیکنان نه به خاطر من و نه به خاطر علی دایی به میدان می‌روند، بلکه برای مردم پا به میدان می‌گذارد.

پروین خاطر نشان کرد: من هیچ گاه روبروی بازیکنان تیم نبوده ام و برخی مطالبی که مطرح می‌شد به هیچ عنوان درست نبود. من همواره با اعضای تیم هستم و هر تصمیمی که آنها بگیرند من هم تابع هستم.

او با بیان این که من هیچ قولی در مورد پرداخت‌ها نمی دهم، افزود: قرار بود وزارت ورزش و جوانان کمک دو، سه میلیارد تومانی به ما بکند که این گونه نشد. مطمئن باشید وقتی گفته می‌شود دو تیم استقلال و پرسپولیس دولتی هستند هیچ کس حاضر به کمک به این تیم‌ها نخواهد شد.

پروین در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که گفته می‌شود بدهی این تیم حدود 60 میلیارد تومان است نیز، گفت: من هم فکر می‌کنم که بدهی تیم در همین حدود باشد.

(البته پروین پس از مصاحبه به یکی از افراد حاضر در آنجا گفته که این باشگاه 70 میلیارد بدهی دارد!)

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوالی در مورد این که اسناد پرداخت‌های باشگاه به بازیکنان وجود ندارد نیز؟ گفت: این مسائل سری است!

به گزارش ایسنا، بازیکنان تیم پرسپولیس در هفته‌ گذشته چند جلسه در تمرین پرسپولیس حضور پید ا کردند، اما به دلیل مسائل مالی حاضر به تمرین کردن نشدند.

رویانیان: بدهی پرسپولیس 60 میلیارد نیست

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس می‌گوید میزان بدهی این باشگاه 40 یا 60 میلیارد نیست.

محمد رویانیان در واکنش به اظهارات علی پروین مبنی بر اینکه پرسپولیس حدود 60 میلیارد بدهی دارد، اظهار کرد: این مبالغ 40 میلیارد و 60 میلیارد را اصلا تایید نمی‌کنم. مبلغ بدهی باشگاه اینقدر که اعلام می‌شود نیست. من درخواستی به رئیس هیات مدیره باشگاه داده‌ام تا یک جلسه فوق‌العاده تشکیل شود و در آن همه هزینه‌ها، درآمدها، بدهی‌های پرداخت شده و بدهی‌های به جا مانده را بررسی کنیم.

او ادامه داد: همچنین پیشنهاد کردم یک نماینده از باشگاه به هنگام حسابرسی حضور داشته باشد که همه چیز را مورد بررسی قرار دهیم و در واقع شفاف‌سازی انجام شود.

رویانیان گفت: اگر قرار است مبلغ بدهی باشگاه به طور دقیق اعلام شود باید چنین نشستی برگزار شود تا شفاف سازی صورت گیرد.همانطور که گفتم بدهی باشگاه 60 میلیارد تومان نیست و این مبلغ غیرواقعی است. ضمن اینکه بخش اعظمی از بدهی مالیاتی 9 میلیاردی هم مربوط به ادوار گذشته است و در زمان مدیریت من نبوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین