کد خبر: ۲۳۰۵۴۴
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۳

آغاز نمایشگاه مبلمان و اسباب بازی کودکان در تهران

پنجمین نمایشگاه مبلمان و اسباب بازی کودکان با عنوان کیتکس 2014 با هدف بسترسازی برای دستیابی به چارچوب ها و استانداردهای کیفی، ایمنی و زیست محیطی برای لوازم، مبلمان و اسباب بازی ها روز شنبه آغاز به کار کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیر پنجمین نمایشگاه کیتکس با بیان اینکه، این نمایشگاه با تاکید ویژه بر سلامت روحی، روانی و فیزیکی و همچنین پرورش و تقویت خلاقیت و نوآوری کودکان و نوجوانان و برنامه ریزی و اجرا می شود، گفت: این نمایشگاه که تا 25 بهمن ماه بر پا خواهد بود، به همت انجمن مبلمان و دکوراسیون در محل دائمی نمایشگاه های برترین های ایران برگزار می شود.

رامین سمیع زاده افزود: کودکان به کمک لوازم و اسباب بازی ها به طور غیر مستقیم آموزش می بینند با این وجود و با همه تاکیدی که کارشناسان بر تاثیرپذیری کودکان از چنین وسایلی دارند، متاسفانه هنوز هم کالاهایی چون مبلمان و اسباب بازی بعضا به عنوان کالاهای لوکس و تزئینی تلقی می شوند .

وی ادامه داد: این امر باعث شد نمایشگاه یاد شده ضمن رعایت کلیه اصول و استانداردهای نمایشگاهی، طرح بحث استاندارد و ایمنی در لوازم کودک و نوجوان به خصوص اسباب بازی ها را به شکل ویژه در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر نمایشگاه توضیح داد: در بحث استاندارد کالاها و اسباب بازی های کودکان، علاوه بر اصول طراحی، ساخت، تطابق با محیط زیست، ایمنی و ارگونومی، نشانه های هشداری روی کالا بسیار مهم است، چرا که با رشد سن، توانایی های حسی حرکتی کودک هم رشد می کند و این برای والدین که اسباب بازی را خریداری می کنند بسیار مهم است.

دبیر انجمن مبلمان و دکوراسیون کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه را انواع پوشاک، سیسمونی، اسباب بازی، لوازم التحریر، مبلمان اتاق کودک و موارد مشابه اعلام کرد که با تخفیفات 5 تا 20 درصدی توسط برترین تولیدکنندگان داخلی به معرض نمایش در آمده اند.

به گزارش ایرنا، پنجمین نمایشگاه نوزاد، کودک، نوجوان و مادران باردار از 19 تا 25 بهمن ماه توسط انجمن مبلمان و دکوراسیون در محل دائمی نمایشگاه های برترین های ایران بر پا خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین