کد خبر: ۲۳۰۵۵۰
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۸

مرغ های تولید ایران هورمون دارند؟

معاون سازمان دامپزشکی تاکید کرد: تاکنون هیچ مجوزی برای واردات و استفاده از هورمون‌های ارتقا دهنده رشد در تولید گوشت مرغ صادر نشده است و با توجه به طرح پایش انجام شده هیچ نمونه‌ای مبنی بر وجود هورمون گزارش نشده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مصطفی عزیزیان گفت: در این راستا علی‌رغم درخواست‌های مکرر شرکت های خارجی برای صادرات این هورمون‌ها به ایران با هیچ یک از این درخواست‌ها موافقت نشده و مجوزی برای واردات آن صادر نکرده‌ایم.

مشکلی برای تامین داروهای زنبور عسل نداریم


وی گفت: علی‌رغم برخی مشکلات برای تامین داروهای زنبورعسل در سال‌های گذشته، در حال حاضر برای تامین دارو در این بخش مشکلی وجود ندارد.

عزیزیان اظهار کرد: داروهای مورد نیاز زنبور عسل و مشکلات آن در این زمینه در نشست اخیر با زنبور‌داران و تولید‌کنندگان عسل مورد بررسی قرار گرفت و گزارش کاملی درباره‌ وضعیت کشور در زمینه‌ داروهای زنبور‌عسل ارائه شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: گرچه مشکلاتی در سال‌های اخیر برای تامین داروهای زنبورعسل وجود داشت اما در حال حاضر هیچ مشکلی برای تامین این داروها نداریم چرا که هم تحقیقات بسیاری برای تولید این داروها انجام شده و مشکلی برای تولید آن در داخل نداریم و هم داروهای وارداتی مناسبی در اختیار زنبور‌داران قرار گرفته و امیدواریم با هماهنگی بیشتر با تولید‌کنندگان احتیاجات آنها را برآورده کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین