کد خبر: ۲۳۰۶۲۹
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۸

طنز/ شورای ماستمالی صداوسیما و آچار فرانسه‌ای برای دولت

بعد از نامه نگاری شبانه ضرغامی در خصوص اقتدار رسانه ملی که با انتخاب یک مجری، به خطر افتاده بود، شورای نظارت بر این سازمان رای جالب خود را صادر کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در این رای بامزه آمده است: با وجودی که رسانه ملی نماینده افکار عمومی و در کار تخصصی خود حق انتخاب مجری را دارد اما در مورد روسای محترم قوا شایسته است که مجری با هماهنگی روسای قوا انتخاب شود. در ادامه نیز به طرز جالبناکی تاکید شده: در مورد سوالی که رئیس محترم سازمان صدا و سیما در خصوص انتخاب مجریان، در نامه به شورای نظارت پرسیده بودند،‌ باید گفت که رسانه‌ها بویژه رسانه ملی در انتخاب اعضا و کادر گفتگو محق هستند و طبیعتا باید از جانب صدا و سیما انتخاب شوند. (دقت کنید که سوال رییس رسانه ملی کلا در خصوص انتخاب مجری برای روسای قوا بوده!) 

*

و اما بازتاب ها...

یک کارشناس مسائل ماست مالی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بنده الان 23 ساعت است که یکنفس دارم روی مصوبات این شورا کار می کنم، هنوز متوجه منظور دوستان نشده​ام. وی که خیلی دلش می خواست نامش فاش بشود، از شرح بیشتر ماجرا خودداری کرد و گفت: وضعیت کاملا گل و بلبله.

- یک دکترای نظارت نیز در حالی که داشت از خنده غش می کرد، چیزهایی گفت که زیاد مفهوم نبود و تلفن را قطع کرد.

- یک نماینده مجلس هم در گفتگو با خبرنگار ما، ورود به این موضوع را مصداق آب در هاون کوبیدن دانست و ما را به تقوا توصیه کرد و گفت: بروید آدم باشید و دست از این مسخره بازی ها بردارید، نگذارید دهان ما باز بشود. 200 هزار تا رای دیگه این کارا رو نداره. ما نبودیم شما اصلا سر کار نبودین. وی همچنین گفت: جواب شما را در گفتگوی با خبرگزاری(...) می دهم بروید آنجا بخوانید.

یک ساعت بعد، خبرگزاری (...): رسانه های فتنه گر با فضاسازی غیراخلاقی قصد گفتگوی زوری با من را داشتند که من پاسخی به آنها ندادم و گفتم که فقط با (...) مصاحبه می کنم. 

- یک سیگارفروش دوره گرد در حالی که داشت روزنامه می خواند، به خبرنگار ما گفت: این مصوبه بود؟ وی در پاسخ به سوال ما که کدام بخش، گفت: این: «عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما گفت: اولین مصوبه شورا این بود که با توجه به تاخیر ایجاد شده در برنامه گفت‌وگوی تلویزیونی آن هم به هر دلیلی نمی‌بایست این تاخیر ایجاد می‌شد که به دنبال آن مردم، آنتن رسانه ملی و رییس‌جمهور محترم معطل شوند.»

وی با تاکید مجدد بر اینکه «خدا وکیلی این اسمش مصوبه است؟» در پاسخ به اینکه «میزان تحصیلات شما چقدره؟» در حالی که داشت دست در دماغش می کرد، گفت: هان؟ 

این کارشناس مسائل جامعه، با اشاره به اینکه «مواد هرچی بخواید، هست»، خاطرنشان داد: این سبد ما رو کی میدن؟

*

یک روزنامه خیلی صبح

روتیتر: تودهنی شورای بصیر نظارت بر صداوسیما به دولت کلید

تیتر: آقایان خوردین؟

*

یک خبرگزاری نرم

سیلی شورای نظارت بر صورت شرمگین عزت

ضرغامی در تدارک نامه عذرخواهی

گروه های فشار عامل اصلی گاف تاریخی مهندس

*

بیست و سی

برگ افتخاری دیگر برای رسانه ملی و رییس آن. بعد از مقاومت جانانه رییس رسانه ملی در برابر برخی زیاده خواهی ها، شورای نظارت بر صداوسیما در اقدامی قانونی و خداپسندانه، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی کوبید. دیشب و پس از اعلام نظر شورا، رسانه های بیگانه به تخریب شورای محترم نظارت بر صداوسیما پرداختند در حالی که این شورا تنها به وظیفه ذاتی اش یعنی حمایت از قانون و قانونمداری عمل کرد. 

...چه کسی محق است؟ آیا غرب در بن بست جدیدی گرفتار شده؟ رئیس جمهور از تلویزیون چه می خواهد؟ آمارها چه می گویند؟ شواری نظارت چگونه مردم را به حق خود می رساند؟ آیا فشارها کارساز است؟ دلیل عصبانیت بی بی سی چیست؟ آیا دوران لابی گری به سر رسیده است؟ پاسخ به همه این پرسش ها در گفتگوی ویژه خبری. با حضور کارشناسان داخلی و خارجی. دکتر رضا پورحسین و حسین شریعتمداری پاسخ می دهند.

*

سایت پایدارآنلاین

نامه 180 فعال رسانه ای به رئیس رسانه ملی: اقتدار امروز نظام مرهون تلاش ها و ایستادگی شماست. دانشگاه رسانه ملی هرگز تصمیم تاریخی و انقلابی شما را فراموش نخواهد کرد. ما رسانه ای ها هم رفتار حرفه ای شما را تا ابد سرلوحه خود قرار می دهیم.

*

یک نهاد خودجوش مردمی

تندیس «مرد مقاومت» به احترام عزت الله ضرغامی رونمایی می شود

همچنین بیلبوردهایی با تصویر ضرغامی و سه طرح: «عزت انقلاب»/ «نامه شبانه‌ات هزاران لایک دارد» / «در برابر زیاده خواهی» در خیابان های شهر نصب شد.

*** 

درست در روزهایی که توزیع سبد کالا با مشکلاتی مواجه شده بود، منصور واعظی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در اظهار نظری استثنایی فرموده اند: 14 میلیون کتاب در سراسر کشور توزیع کردیم و کسی هم کشته نشد!

ضمن تبریک به این مدیر دولت احمدی نژاد که گویا با وجود برخی احکام صادرشده در دولت تدبیر، قصد پیاده شدن از اتوبوسی که 6 سال قبل سوارش شده را ندارد و برخی منابع از نبود بودجه برای گرفتن تاکسی جهت خروج از اداره و حضور در منزل یاد می کنند، خواهشمند است دولت با توجه به این سابقه درخشان،  در اسرع وقت نامبرده در مسئولیت های زیر منصوب و از تجربیات ارزشمندشان نهایت استفاده را ببرد که غفلت موجب پشیمانی است.

- رئیس ستاد سوخت کشور

- ناظر طرح مبارزه با ویژه خواری

- مسئول مستقیم فاز دوم هدفمندی یارانه ها

- رئیس سازمان ارتباطات شقایق و گودرز

- ریاست شورای نظارت بر صداوسیما

- رئیس ستاد بحران کشور

- مسئول توزیع سبد کالا

- عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای

- مسئول رفع تحریم ها و بازگشت سرمایه های بلوکه شده

- رئیس کمیته داوران لیگ برتر 

- رئیس سازمان آتش نشانی تهران

- مسئول پروژه سلام سینما

- مدیر بخش افزایش جمعیت و کاهش طلاق در کشور

- رییس ستاد افزایش سرعت اینترنت و کمیته فیلترینگ

 

محسن حددی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین