کد خبر: ۲۳۰۶۷۵
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۲
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد

پرداخت مطالبات معوقه بازنشستگان کشوری از امشب

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت 250 هزار تومان به حساب 500 هزار بازنشسته کشوری از امشب که ناشی از مطالبات معوقه این بازنشستگان است، خبر داد و اظهار کرد: بازنشستگان می‌توانند از صبح روز دوشنبه (بیست و یکم بهمن ماه) نسبت به برداشت این وجه اقدام کنند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی ربیعی در حاشیه جشن ملی تجلیل از خادمان انقلاب که در تالار وحدت در حال برگزاری است، گفت: تسریع در پرداخت مطالبات ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری به بازنشستگان مشمول، از جمله اقداماتی است که توسط صندوق بازنشستگی کشوری در حال اجراست و تاکنون بیش از 65 درصد مطالبات تسویه شده است.

وی با بیان اینکه هشتمین مرحله پرداخت مطالبات به بازنشستگان از امشب (یکشنبه 20 بهمن ماه) از ساعت 24 انجام می‌شود، اظهار کرد: در این دوره به حساب 500 هزار بازنشسته مشمول قانون مبلغ 250 هزار تومان واریز خواهد شد و بازنشستگان می‌توانند از صبح روز دوشنبه (21 بهمن ماه) برای برداشت این وجه به بانک عامل مراجعه کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه تاکنون مطالبات 300 هزار بازنشسته کشوری تسویه شده است، یادآور شد: در این مرحله نیز مطالبات 55 هزار نفر دیگر از بازنشستگان تسویه کامل شده و پیش‌بینی می‌شود با تمهیداتی که توسط صندوق بازنشستگی کشوری اندیشیده شده است، باقی مانده معوقات نیز طی ماه‌های آینده پرداخت شود.

به گزارش ایسنا، ربیعی ادامه داد: به همت صندوق بازنشستگی کشوری، با احتساب هشتمین مرحله از پرداخت مطالبات، تاکنون بالغ بر یک میلیون و 650 هزار تومان به بازنشستگان مشمول قانون پرداخت شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین