کد خبر: ۲۳۰۷۱۹
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۲

بنزین تهران از هفته آینده «پاک» می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران گفت: از هفته آینده بنزین پاک، ١٠٠ درصد بنزین توزیع شده در تهران را تشکیل می دهد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مصطفی کشکولی اظهار داشت: توزیع بنزین پاک در کلانشهر تهران به مرز ٨ میلیون لیتر در روز رسیده است و این میزان حدود ٧٠ درصد مصرف کل این شهر را تشکیل می دهد و از  هفته آینده کل مصرف بنزین تهران را این نوع بنزین (بنزین پاک) تشکیل خواهد داد.

وی افزود: هم اکنون عرضه بنزین مورد نیاز شهرهای اراک و کرج از نوع بنزین پاک است.

کشکولی در مورد سوخت رسانی به نیروگاه ها گفت: سوخت رسانی به همه بخش ها به ویژه نیروگاه های کشور به منظور تولید پایدار برق انجام شده است .

وی ادامه داد: با توجه به شدت برودت هوا در سراسر کشور، مصرف سوخت نیروگاه های کشور افزایش یافت، به گونه ای که از ابتدای سال تاکنون حدود ٢٤ میلیارد لیتر سوخت مایع در نیروگاه های کشور مصرف شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی تصریح کرد: سرمای اخیر حاکم برکشور موجب شد مصرف سوخت مایع این بخش (نیروگاه ها) به ١٤٣ میلیون لیتر در روز افزایش یابد که این مقدار ٤,٥ میلیون لیتر (٢٤ درصد) بیشتر از مدت مشابه سال پیش است.

کشکولی با بیان اینکه در بهمن ماه امسال روزانه به طور میانگین بیش از ٢٦٠ میلیون لیتر انواع فراورده های نفتی در کل کشور توزیع شده است، تاکید کرد: هم اکنون مشکلی در زمینه تامین سوخت مورد نیاز مصرف کنندگان وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی تصریح کرد: با تلاش همکاران مجموعه شرکت ملی پخش روند تامین سوخت و ارسال آن به بخشهای مختلف  ادامه خواهد یافت.

به گزارش تسنیم، کشکولی همچنین در مورد ذخیره سازی بنزین مورد نیاز در نوروز سال ٩٣ گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، موجودی استراتژیک بنزین کل کشور در حد مطلوبی قرار دارد و نگرانی از بابت تامین بنزین در نوروز  آینده نخواهیم داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین