کد خبر: ۲۳۰۷۶۷
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۵
لیگ برتر فوتبال؛

استقلال به صدرنشینی کوتاه مدت فولاد خوزستان پایان داد

تیم فوتبال استقلال تهران با برتری مقابل سایپای البرز به صدرنشینی کوتاه مدت فولاد خوزستان در صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران پایان داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایرنا، آخرین دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران عصر امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران بین تیم های استقلال تهران و سایپای البرز برگزار شد.

در پایان این دیدار، شاگردان امیر قلعه نویی به برتری 2 بر صفر دست یافتند تا با 50 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به فولاد خوزستان در صدر جدول رده بندی قرار بگیرند. سایپا نیز با 31 امتیاز در جایگاه نهم ماندگار شد.

آرش برهانی و بوبکر کبه در این دیدار برای استقلال گلزنی کردند تا آبی پوشان پایتخت دوباره مدعی نخست قهرمانی لقب بگیرند.

امیر قلعه نویی در این دیدار تیمش را با ترکیب سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، امیرحسین صادقی، هاشم بیک زاده، مجید غلام نژاد، آندرانیک تیموریان، سیاوش اکبرپور، آنتونیو کاروالیو، محمد قاضی، محمدمهدی نظری و آرش برهانی به میدان فرستاد.

عملکرد نه چندان مطلوب استقلالی ها سبب شد در آغاز نیمه دوم، پژمان نوری جانشین کاروالیو شود تا آبی پوشان در میانه میدان جنگندگی بیشتری داشته باشند.

در دقیقه 50، حرکت تیمی بازیکنان استقلال، توپ را در محوطه جریمه به آرش برهانی رساند که این مهاجم باتجربه با ضربه ای مهار نشدنی توپ را به تور دروازه سایپای البرز دوخت.

در دقیقه 70، بوبکر کبه جایگزین محمدمهدی نظری شد. همین مهاجم سه دقیقه بعد گل دوم استقلال را به نام خود ثبت کرد و در آغوش امیر قلعه نویی جای گرفت.

سایپا نیز در نیمه دوم، فرصت های خوبی برای گلزنی داشت که کاوه رضایی در دو نوبت نتوانست دروازه سیدمهدی رحمتی را باز کند.

در نهایت این دیدار با برتری 2 بر صفر به سود استقلال پایان پذیرفت تا حدود 3 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آزادی تهران با شادمانی بارها به تشویق امیر قلعه نویی بپردازند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین