کد خبر: ۲۳۰۸۸۸
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۱

تمدید مهلت پیش ثبت نام عتبات عالیات تا 4 روز دیگر

سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت از تمدید مهلت پیش ثبت نام عتبات عالیات تا 25 بهمن ماه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرآنلاین وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت،محسن نظافتی گفت: با توجه به استقبال مشاقان زیارت اباعبدالله الحسین (ع) از پیش ثبت نام های این دوره ، مهلت پیش ثبت نام عتبات عالیات تا ساعت 24 روز جمعه 25 بهمن ماه 92 تمدید شد.

او گقت: با توجه به تمدید زمان پیش ثبت نام ، نتیجه قرعه کشی پیش ثبت نام عتبات و زمان قطعی نمودن ثبت نام هر یک از اولویت ها روز دوشنبه 28 بهمن 92 در سامانه اینترنتی http://atabat.haj.ir اعلام خواهد شد.
نظافتی ادامه داد: از آغاز پیش ثبت نام عتبات از 12 بهمن ماه سالجاری تا کنون 251 هزار نفر از متقاضیان این سفر معنوی در سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات این سازمان ثبت نام کرده اند.

افزایش 50 درصدی اعزام به عتبات در ایام عید نوروز
سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت با اعلام این خبر که در ایام عید 50 درصد افزایش در اعزام های عتبات خواهیم داشت ، گفت: در حال حاضر روزانه 80 دستگاه اتوبوس زائران ایرانی به عتبات عالیات اعزام می شود که این میزان در ایام عید افزایش خواهد یافت .
او ادامه داد: بدلیل محدودیت موجود در اسکان زائران در شهر کاظمین برخی از گروه های زمینی ایام عید 6 روزه خواهد بود که این گروه ها در روز ششم سفر به زیارت کاظمین مشرف شده و از آنجا به سوی مرزهای کشور عزیمت می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین