کد خبر: ۲۳۰۹۲۲
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۲

استعفای یک عضو شورای شهر تهران

احمد دنیامالی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران خبر استعفای خود از شورای شهر را به علت حضور در انتخابات فدراسیون قایقرانی تایید کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: احمد دنیامالی گفت: روز گذشته استعفای خود را به رییس شورای شهر ارایه کردم.

وی درباره ابهام موجود درباره ادامه حضور اعضای شورای شهر همزمان با عضویت در فدراسیون‌های ورزشی اظهار کرد: این موضوع به لحاظ قانونی

مشکلی ندارد ولی به دلیل ایرادی که سازمان بازرسی در این خصوص گرفته بود، بنده استعفای خود را روز گذشته به رییس شورای شهر تقدیم کردم تا در انتخابات فدراسیون قایقرانی شرکت کنم.

در عین حال عباس جدیدی عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن ابراز تاسف از ابهام به وجود آمده درخصوص حضور اعضای شورای شهر در فدراسیون‌های ورزشی گفت: لازم است مسئولین کشور هرچه سریع‌تر در این مورد تصمیم‌گیری کنند. برای کشوری مانند ایران شایسته نیست که خود مهد قانون و تمدن بوده و امروز برای این جمله قانونی چنین ابهامی به وجود بیاید. پیش از این دفتر حقوقی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال شورای شهر تهران گفته بود منعی برای حضور اعضا در فدراسیون‌ها وجود ندارد اما این تنها نظر دفتر حقوقی مجلس شورای اسلامی است و تا زمانی که در صحن مجلس به تصویب نمایندگان نرسد به عنوان یک قانون نمی‌توان به آن استناد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین