کد خبر: ۲۳۰۹۳۰
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۶

80 میلیارد تومان، خسارت اولیه برف به کشاورزی گیلان

رئیس سازمان جهادکشاورزی گیلان گفت: میزان اولیه خسارت احتمالی به بخش کشاورزی گیلان پس از بارش برف اخیر 80 میلیارد تومان محاسبه شده است ولی با بسیج همگانی همکاران سازمان در شهرستان‌ها به عنوان حافظان منافع مردم و حامیان دولتی تا روزهای آتی میزان خسارت کامل مشخص خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:  علیرضا شعبان‌نژاد در مراسم تودیع و معارفه روسای روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان با اعلام این مطلب گفت: میزان بارش برف در استان گیلان در بعضی از مناطق به 3 متر هم رسیده بود و این میزان بارش قطعا خسارت‌های زیادی در فضای باز ایجاد کرده است و با توجه به فضای کار در بخش کشاورزی در فضای آزاد، برآورد خسارت باید با دقت و با بحث کارشناسی صورت پذیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی از طرح تجهیز و توسعه 55 هزار هکتار از اراضی این استان در سال 93 خبر داد و گفت: با طرح قراردادی به صورت فاینانس در سال آتی، 55 هزار هکتار از اراضی گیلان تجهیز و نوسازی می‌شوند که این طرح با 3 سال مطالعه و زمان‌بندی اجرایی یک ساله عملیاتی خواهد شد.

شعبان‌نژاد با اشاره به جایگاه روابط عمومی و نقش ارتباطات در دنیای شیشه‌ای امروز، تعامل ارتباطی و اطلاع رسانی را مهم‌ترین ویژگی روابط عمومی ذکر کرد و گفت: گستردگی کار سازمان در استان گیلان نیازمند ارائه خدمات مناسب به مردم و پاسخگویی در خور شأن این مردم است. آرمان ما برای رسیدن به این قوت ایجاد توانمندی‌هایی است که از مراجعات مکرر به سازمان جلوگیری کند و از طریق فضای ساختاری الکترونیک و نو بتوانیم پاسخگوی رفع ضروریات مراجعان باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین