کد خبر: ۲۳۰۹۴۹
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۱

وزیرارشاد در راهپیمایی 22 بهمن: پیوند ملت ایران با انقلاب اسلامی ناگسستنی است

آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیوند ملت ایران با انقلاب اسلامی را ناگسستنی عنوان کرد و گفت: حضور حماسی و گسترده آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و لبیک به ندای مقام معظم رهبری و صیانت از دستاوردهای آن گواه این مدعاست.

علی جنتی روز سه شنبه افزود: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن امسال ضمن برملا کردن نقشه ها ، تهدیدها و توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی برگ زرین دیگری را در تاریخ افتخارات این مرز و بوم رقم خواهند زد.

جنتی افزود: ملت سرافراز ایران اسلامی در 35 سال گذشته نقش آفرینی های جدی در عرصه های مختلف کشور داشته اند و همیشه پیرو آرمان های امام راحل و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و هستند.

به گزارش ایرنا، عضو کابینه دولت یازدهم تصریح کرد: اراده و عزم راسخ و بی بدیل ملت سرافراز ایران اسلامی برای پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی در راهپیمایی گسترده 22بهمن تجلی می یابد و این ملت شهید پرور با حضور خود برافتخارات این نظام خواهند افزود.

به گفته جنتی ، 22بهمن همچنین یادآور روزی است که ملت عزتمند ایران به فرمان امام خمینی(ره) طومار ظلم و استبداد رژیم ستمشاهی را در هم پیچید و جمهوری اسلامی را بنا کردند و استقلال، آزادی جمهوری اسلامی را که ثمره این انقلاب است به ارمغان آوردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین