کد خبر: ۲۳۰۹۵۸
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۲

ظریف: هم‌زمان با مذاکره نیازمند وحدتیم

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در حال حاضر که مشغول مذاکره هستیم بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت و همدلی از سوی مردم هستیم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: محمدجواد ظریف با حضور در مراسم یوم‌الله 22 بهمن در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بزرگترین یادگاری که ما از حضرت امام داریم حس انسجام و وحدت بوده است که مقام معظم رهبری نیز نسبت به آن تاکید داشته است.

وی ادامه داد: امروز که ما مشغول مذاکره هستیم نیازمند وحدت و همدلی از سوی مردم هستیم.

وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه همه ما در یک گروه و جبهه قرار داریم، خاطرنشان کرد: نیاز است همه مردم با چشم باز و بینش درست بدون گرفتار شدن در باتلاق بدخواهان نظام حرکت کنند تا ما بتوانیم به اهدافمان برسیم و انشاءالله از حق مردم دفاع کنیم.

حضور مردم، بزرگترین پشتوانه ما در مذاکرات است

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: حضور پرشور مردم در مراسم راهپیمایی نشان دهنده این است که مردم ایران همواره همراه انقلاب و دولت بوده‌اند و این بزرگترین پشتوانه نظام است و همین حضور گسترده مردم باعث شد هیچ‌کس نتواند اراده خود را به مردم ما تحمیل کند و اراده مردم است که به دنیا تحمیل می‌شود.

محمد جواد ظریف که همراه معاونیش در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قدرت‌ها و کشورها چاره‌ای جز این ندارند که به این مردم بزرگ احترام بگذارند. دنیا امروز صدای مردم ایران را بشنود و به خواسته‌های آنها احترام بگذارد.

ظریف افزود: آنها باید به حقوق مردم احترام بگذارند و مانع تراشی‌هایشان را در مقابل این مردم کم کنند.

وی درباره تاثیر این حضور در مذاکرات پیش روی ایران با 1+5 اضافه کرد: بزرگترین پشتوانه ما در مذاکرات همین حضور مردم است. هیچ‌کس نمی‌تواند اراده خود را به مردم خود تحمیل کند و این مردم ما هستند که با اراده خود حمایت خود را از فرزندان انقلاب که مذاکره‌ کنندگان این مردم هستند نشان می‌دهند و امیدواریم ما بتوانیم حقوق مردم را با این حمایت ایفا کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین