کد خبر: ۲۳۱۰۴۷
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۶

دیدار رئیس‌جمهور با خانواده دو تن از شهیدان انقلاب اسلامی

رئیس‌جمهور عصر دیروز (سه‌شنبه) همزمان با سی و پنجمین سالروز انقلاب اسلامی، با دو تن از خانواده شهدای انقلاب اسلامی دیدار کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی با حضور در منازل شهیدان مصطفی مشعوف‌فر و اکبر مشهدی، با خانواده این شهدای والامقام دوران انقلاب اسلامی دیدار و از ایثارگری آنان تجلیل کرد.

رئیس‌جمهور در این دیدارها با بیان اینکه "خانواده شهدایی که در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی عزیزان خود را نثار کشور کرده‌اند، حق بزرگی به گردن ملت ایران دارند"، گفت: فرزندان شما در راه انقلاب و اجرای دستور امام فداکاری کرده و در این مسیر به مفهوم والای شهادت نائل شدند و امیدواریم خداوند سایه خانواده‌های والاقدر شهدا را برای ملت ایران مستدام دارد.

روحانی با اشاره به اینکه "به ثمر نشستن انقلاب و پیروزی آن کار بزرگی بود که نتیجه ایثار و فداکاری آحاد ملت ایران است"، خاطرنشان کرد: در آن دوران مقاومت و آمادگی مردم برای فداکاری و ایثار باعث عقب‌نشینی، رژیم استبدادی طاغوت در برابر خاص ملت ایران شد و مردم بعد از قرن‌ها که ستم و استبداد در این کشور حاکم بود و رأی و آزادی آنان ارزشی نداشت، توانستند، انقلاب اسلامی را به ثمر برسانند.

وی همچنین اظهار کرد: این دولت متعلق به مردم است و ما افتخار می‌کنیم که برای آنان خدمت می‌کنیم و مطمئناً در این مسیر دعا و حمایت‌های خانواده‌های معظم شهدا برای ما ارزشمند است.

به گزارش ایسنا، شهید مصطفی مشعوف‌فر در بیست و یکم بهمن ماه سال 57 در سن 17 سالگی و شهید اکبر مشهدی در 24 بهمن سال 57 در سن 18 سالگی در مبارزات ملت ایران با رژیم ستم‌شاهی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین