کد خبر: ۲۳۱۱۱۵
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۴

عکس/ عیادت مرادخانی از بازیگر پیشکسوت

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با محمدعلی کشاورز گفت: «سایه بزرگان و هنرمندانی همچون شما باید بر سر جوانان باشد. وجود شما برکت و دلگرمی برای ماست.»
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عصر سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه، علی مرادخانی، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با محمدعلی کشاورز دیدار کرد.

این هنرمند پیشکسوت وضعیت سلامت عمومی خود را خوب توصیف کرد: «قرار است به زودی با نظر دکتر، عمل جراحی انجام دهم و به یاری خدا دوباره توان راه رفتن پیدا خواهم کرد.»

کشاورز با بیان این‌که در دوره معاونت هنری جدید قطعا تحولی در عرصه هنر ایجاد می‌شود و تئاتر پیشرفت خواهد کرد، ادامه داد: «به هنرمندان تئاتر گفتم که دلخوری‌های قبل را کنار بگذارید و با خیال راحت فعالیت‌های خود را دوباره شروع کنید. به نظرم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مسیر ارتقا و پیشرفت قدم گذاشته است.»



او با اشاره به نمایش نیمه‌کاره خود گفت: «نمایش‌نامه‌ای به ترجمه بزرگ علوی که مربوط به 50 سال پیش است را تمرین می‌کردم که این حادثه برایم پیش آمد و آن نمایش نیمه‌کاره ماند. بسیار مشتاقم تا دوباره نمایشی را در کنار هنرمندان جوان روی صحنه ببرم.»

کشاورز همچنین با اشاره به شایعه‌ای که چند روز اخیر در برخی سایت‌ها در مورد او منتشر شد، گفت: «متاسفانه شایعه‌ای مبنی بر درگذشتم منتشر شد و حتی از کشورهای دیگر نیز برای اطلاع از صحت این مطلب با بنده تماس گرفتند.»

علی مرادخانی نیز در این دیدار با اشاره به ایام مبارک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: «در این روز مبارک که در خدمت شما هستیم، امیدواریم که خدا شما را سلامت بدارد چرا که جوانان به وجود بزرگانی همچون شما نیاز دارند. امیدوارم به زودی امکانی فراهم شود تا هنرمندان پیشکسوتی چون محمدعلی کشاورز روی صحنه بروند تا مردم از حضور هنریشان دوباره به وجد آیند.»

او همچنین با اظهار تاسف از پخش شایعه در مورد درگذشت محمدعلی کشاورز گفت: «برخی رسانه‌ها این شایعه را بدون بررسی منتشر کردند. اگر چه بعد از زمان کوتاهی تکذیب شد ولی اثرات بدی را بر جای خواهد گذاشت.»

در ادامه این دیدار محمدعلی کشاورز کارت عضویت موسسه هنرمندان پیشکسوت را دریافت و دفتر یادبود این موسسه را امضاء کرد.

به گزارش ایسنا، عباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و ندا انتظامی، مدیر روابط عمومی معاونت امور هنری هم در این دیدار حضور داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین