کد خبر: ۲۳۱۱۸۴
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۵

دفاع رییس پارلمان اروپا از فلسطینی‌ها و جنجال نمایندگان اسرائیل

سخنانˈمارتین شولتزˈرییس پارلمان اروپا در مجلس رژیم صهیونیستی درباره مظلومیت فسلطینی ها با جنجال آفرینی نمایندگان این رژیم در کنست و اعتراض مقامات صهیونیست روبرو شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: شبکه تلویزیونی یورونیوز گزارش داد: رییس پارلمان اروپا که به سرزمین های اشغالی سفر کرده بود در نطق خود در کنست، اقدامات صهیونیست ها علیه فلسطینی ها را تبعیض آمیز خواند.

شولتز روز گذشته (چهارشنبه) طی نطقی در کنست، رژیم صهیونیستی را متهم کرد علیه عرب های فلسطینی ساکن کرانه باختری با اجرای جیره بندی منابع آبی تبعیض قائل شده است.

رییس پارلمان اروپا همچنین گفت که مقامات صهیونیستی مردم غزه را تحت محاصره قرار داده اند.

اظهارات شولتز با اعتراض نمایندگان کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی)روبرو شد و شماری از آنان با فریادهای اعتراضی تلاش کردند تا سخنان وی را مختل کنند و برخی دیگر نیز به نشانه اعتراض صحن کنست را ترک کردند.

این شبکه تلویزیونی گزارش داد: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات رییس پارلمان اروپا با انتقاد از وی، رییس پارلمان اروپا را متهم کرد که با ادعاهای واهی به اسراییل حمله کرده است.

به گزارش ایرنا، درهمین حال رییس پارلمان رژیم صهیونیستی نیز ضمن آنکه اظهارات شولتز را نادرست خواند، گفت که نمایندگان کنست نباید با این مقام اروپایی چنین رفتاری انجام می دادند.

به گزارش این شبکه تلویزیونی رییس پارلمان اروپا روزگذشته سفر خود به سرزمین های اشغالی را با دیدار با شیمون پرز رییس رژیم صهیونیستی به پایان رساند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین