کد خبر: ۲۳۱۳۳۲
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۶

5پسر جوان دست به قتل شوهر زن توطئه گر زدند

دوستی خیابانی یک زن با پسری جوان وقتی افشا شد که جنایتی کلید خورد و مردی در دسیسه‌ای از پای درآمد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد 7 آذرماه سال جاری ماجرای کشف جسد مردی ناشناس در حاشیه اتوبان بهشت زهرا(س) به پلیس 110 گزارش شد و دقایقی بعد تیمی از کلانتری 171 کهریزک خود را بالای سر جسد مردی 42 ساله که لباس خواب به‌تن داشت رساند.

بررسی‌های ابتدایی مأموران نشان می‌داد مرد ناشناس خفه شده است و با توجه به این‌که هیچ سرنخ دیگری در صحنه به‌دست نیامد بازپرس رسولی از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران در جریان قرار گرفت و با دستور وی تیمی از اداره دهم قتل پلیس آگاهی مأموریت یافتند از این جنایت خاموش رازگشایی کنند.

در نخستین گام تصاویر جسد به خانواده‌هایی که مردان گمشده‌ای داشتند نشان داده شد و زنی 29 ساله به‌نام مریم ادعا کرد جسد متعلق به همسرش به‌نام مهرداد است که چند روز پیش گم شده بود.

وی در بازجویی‌ها و در حالی که بشدت گریه می‌کرد، گفت که همسرش با کسی اختلاف نداشته و وقتی این زن رفتارهای غیر عادی‌ای از خود نشان داد کارآگاهان فاش ساختند مریم با جوان 22 ساله‌ای به‌نام بهنام رابطه پنهانی دارد و با فرضیه این‌که وی در این جنایت نقش داشته است دستگیری این جوان در دستور کارشان قرار گرفت و سرانجام ساعت 3 بامداد 20 بهمن ماه سال جاری وی در عملیاتی ضربتی در منطقه امامزاده حسن دستگیر شد.

بهنام وقتی دید مأموران پی به راز خاموش وی برده‌اند در بازجویی‌ها گفت: من از چند ماه پیش با این زن آشنا شدم و به هم بسیار علاقه‌مند شده بودیم، وی ادعا کرد با شوهرش اختلافات زیادی دارد و با هم تصمیم گرفتیم مهرداد را از سر راهمان برداریم و ازدواج کنیم به‌خاطر همین نقشه قتل وی را کشیدیم و همراه برادرم –بهزاد- و سه تن از دوستانم به نام‌های سعید، مهدی و سهراب دست به این قتل زدیم.

وی افزود: چند ساعت پیش از جنایت و برای اطمینان از موفقیت در نقشه‌مان، به قهوه‌خانه‌ای در خانی‌آباد رفتم و با برادرم و همدستانم صحبت کردم و گفتم ماجرا ناموسی است و آنها نیز قول دادند کمکم کنند.

بهنام ادامه داد: ساعت 12 شب 7 آذرماه با همدستانم و با استفاده از کلیدهایی که از مریم گرفته بودم وارد خانه شدیم و به اتاق خوابی که مهرداد آنجا بود رفتیم و به سویش حمله‌ور شدیم. مهرداد در خواب غافلگیر شد و ما خفه‌اش کردیم، سپس من و سهراب با خودروی قربانی، جسد را شبانه به جاده بهشت‌زهرا(س) بردیم و در بیابان رها کردیم.

با اعتراف عامل اصلی جنایت، کارآگاهان در چند عملیات هماهنگ و در کمتر از سه ساعت بهزاد 18 ساله، سعید 18 ساله، سهراب 24 ساله و مهدی 17 ساله را در منطقه خانی‌آباد دستگیر کردند.

به گزارش ایران، این پنج جوان جنایتکار و مریم همگی جزییات قتل را گردن گرفتند و با دستور بازپرس جنایی تهران روانه زندان شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین