کد خبر: ۲۳۱۳۳۵
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۱

شماره تلفن شما را با استخاره پیدا کرده ام!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کیهان نوشت:

فرد کلاهبرداری که با ارسال پیامک با مضمون «من یک چوپانم» اقدام به فروش سکه‌های تقلبی و کلاهبرداری 200 میلیون ریالی کرده بود، دستگیر شد.

سرهنگ رضا عرب عامری فرمانده انتظامی لنجان با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری میلیونی از وی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ رضا عرب عامری به اظهارات فرد مالباخته درباره چگونگی وقوع کلاهبرداری اشاره کرد و گفت: چندی پیش پیامکی با این مضمون که چوپانی هستم اهل یکی از استان‌های همجوار و در حین چرای گوسفندان مقادیر زیادی سکه طلا پیدا کرده‌ام و با استخاره شماره تلفن شما را پیدا کرده‌ام و چون بی‌سواد هستم نمی‌دانم سکه‌ها را چه کار کنم و شما به من کمک کنید، مالباخته ادامه داد که با تماس این فرد فریب سخنانش را خوردم و در دیداری که با این فرد شیاد داشتم تعداد زیادی سکه تقلبی به مبلغ 200 میلیون ریال خریداری کردم. بعد از اینکه متوجه شدم تمامی سکه‌ها تقلبی هستند به پلیس مراجعه و شکایت کردم.

فرمانده انتظامی لنجان پس از اظهارات فرد مالباخته گفت: ماموران به صورت ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار داده و موفق شدند متهم را در یکی از شهرستان‌های استان همجوار شناسایی و با اخذ نیابت قضایی وی را دستگیر کردند.

عرب عامری ادامه داد: متهم پس از حضور در پلیس آگاهی به بزه انتسابی اعتراف کرد و در این ارتباط پرونده قضایی تشکیل و وی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین