کد خبر: ۲۳۱۳۹۵
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵

برقراری مجدد پرواز تهران- وین

معاون سازمان هواپيمايي كشوري با اشاره به برقراري مجدد ميان اتريش و ايران، اعلام کرد: با بازگشت مجدد Austrian Airline به بازار ايران، تنوع بيشتري در سفر مسافران هوايي به كشورهاي كانادا، آمريكا و همچنين ساير نقاط پروازي اروپا ايجاد می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خدا كرمي با اشاره به برقراري مجدد خط هوايي مستقيم پرواز تهران – وين، گفت: خط هوایی ایران و اتریش پرواز پس از يكسال وقفه از 21 اسفند سالجاري برقرار خواهد شد.

معاون هوانوردي و امور بين الملل سازمان هواپيمايي كشوري با اعلام اینکه خط هوايي ايران – اتريش از ابتداي سال 2013 ميلادي تاكنون، به دليل مشكلات درآمدي شركت هواپيمايي اتريشي به حال تعليق درآمد، تصریح کرد: پس از آن شركت هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران به تنهايي نقل و انتقال مسافران در مسير تهران – وين را برعهده گرفت.

این مقام مسئول افزود: بر اساس مذاكرات انجام گرفته بین سازمان هواپيمايي كشوري ايران و شركت هواپيمايي اتريشي Austrian Airline مقرر شد به طور مرتب هر هفته ۵ پرواز رفت و برگشت در مسير مذكور توسط اين شركت به تهران انجام شود.

معاون هوانوردي و امور بين الملل سازمان هواپيمايي كشوري خاطرنشان كرد: با بازگشت مجدد اين شركت به بازار ايران، تنوع بيشتري در سفر مسافران هوايي به كشورهاي كانادا، آمريكا و همچنين ساير نقاط پروازي اروپا ايجاد شده و از نقطه وين به عنوان نقطه واسط نيز بهره برداري خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین