کد خبر: ۲۳۱۵۷۰
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۳
معاون وزیر راه و شهرسازی:

معاملات مسکن مهر فقط برای متقاضیان مسکن مهر آزاد است!

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: معاملات مسکن مهر فقط برای متقاضیان مسکن مهر آزاد است و برای آزادسازی عمومی واحدها برنامه‌های دیگری داریم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محسن نریمان - مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید - در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آزادسازی معاملات مسکن مهر از سوی وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: فعلا آزادسازی این معاملات برای واحدهای مسکونی است که تکمیل و آماده تحویل هستند.

وی افزود: می‌خواهیم بازار ثانویه مسکن با آزادسازی معاملات مسکن مهر انجام شود و بازار مسکن این واحدهای مسکونی رونق گیرد.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از جمله مزایای صدور این بخشنامه، رونق بازار مسکن و تشویق و ترغیب پیمانکاران برای تحویل هر چه سریع‌تر این واحدهاست.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پرداخت مابه‌التفاوت ساخت واحدهای مسکن مهر گفت: با ابلاغ این بخشنامه مابه‌التفاوت‌ها نیز سامان داده می‌شود چراکه این بخشنامه در حال تدوین است و با ابلاغ آن و تکمیل و تحویل این واحدها بازار مسکن مهر هر چه سریع‌تر رونق می‌گیرد.

حدود دو ماه پیش وزیر راه و شهرسازی از آزادسازی معاملات مسکن مهر خبر داد و اعلام کرد که واحدهای مسکن مهری که آماده تحویل هستند می‌توانند خرید و فروش شوند.

البته رییس سازمان ملی زمین و مسکن، خرید و فروش این واحدها را به سه شرط اعلام کرده که بر این اساس متقاضیان باید مبالغ اولیه خود را پرداخته باشند، همچنین دفترچه اقساط دریافت کرده و بدهی برای واحد مسکن مهر خود به بانک عامل نداشته باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین