کد خبر: ۲۳۱۷۶۰
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۶

دمای هوای تهران به بیش از 15 درجه می رسد

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه آسمان کلانشهر تهران طی روز جاری بارانی خواهد بود، گفت: دمای هوای پایتخت جمعه و شنبه هفته پیش‌رو به بیش از 15درجه سانتی‌گراد می‌رسد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: امیرحسین نقشینه درباره شرایط جوی در کشور اظهار داشت: بر اساس ورود سامانه بارشی جدید به کشور، بارش‌ها طی روز جاری در نیمه غربی کشور آغاز شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه هم‌اکنون بارش برف در استان ایلام  شدت گرفته است، افزود: این امر باعث شده دید در این شهر به 500 متر برسد.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر بارش‌های برف در زنجان، همدان، ایلام و کرمانشاه آغاز شده است، ابراز داشت: امروز در ارتفاعات نیمه غربی و سواحل شمال کشور بارش‌ها به صورت برف خواهد بود.

وی با بیان اینکه طی روز جاری سپیدان در استان فارس بارش برف را تجربه کرده است، اظهار داشت: فردا این سامانه بارشی حرکت شرق سو به خودش می‌گیرد و بر همین اساس از میزان بارش ها در غرب و شمال غرب کشور کاسته می‌شود.

به گفته نقشینه؛ فردا بارش‌ها در مناطق مرکز، شرق و شمال شرق کشور ادامه می‌یابد.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه شدت بارش‌ها امروز روی دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس خواهد بود، گفت: اواسط فردا این سامانه روی نوار شرقی قرار می‌گیرد و از کشور خارج می‌شود.

وی افزود: طی دو روز آینده خلیج فارس مواج خواهد بود.

نقشینه همچنین از ورود موج جدید بارشی به کشور طی روز چهارشنبه خبر داد و گفت: برهمین اساس بارش پراکنده باران در مناطقی از سواحل دریای خزر آغاز شود.

این کارشناسی هواشناسی با بیان اینکه به سبب ورود این سامانه بارشی، بارش‌ها روی البرز به صورت برف خواهد بود، ابراز داشت: هم‌اکنون آسمان آبعلی تهران و فیروزکوه برفی است.

نقشینه با بیان اینکه امروز برای کلانشهر تهران بارش باران پیش‌بینی می‌شود، افزود: فردا آسمان تهران کمی ابری خواهد بود.

وی درباره تغییرات دمایی پایتخت یادآور شد: دمای هوای تهران طی دو روز آینده تغییرات چندانی ندارند به طوری‌که بیشینه دمای هوا طی سه روز  آینده 13 درجه و کمینه دمای هوا در این کلانشهر امشب 6 و فردا 4 درجه سانتی‌گراد خواهد شد.

به گزارش فارس، وی خاطرنشان کرد: جمعه و شنبه هفته آینده هوای تهران گرم می‌شود به طوری‌که پیش‌بینی می‌شود دمای هوا در این کلانشهر به بیش از  15درجه برسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین