کد خبر: ۲۳۱۹۸۸
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۴

روحانی: همبستگی و تحکیم روابط کشورهای حوزه خلیج فارس ضامن امنیت و ثبات است

رییس جمهوری با بیان اینکه امروز تروریسم یکی از معضلات جدی منطقه است گفت: حمایت از تروریسم و گروه های افراطی در نهایت به ضرر حمایت کنندگان آن تمام خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: دکتر حسن روحانی با بیان اینکه تحکیم روابط ایران با همسایگان خود از اولویت های دولت تدبیر و امید است بر توسعه روابط دوجانبه ایران و کویت در همه زمینه ها و خصوصا در بخش اقتصادی تاکید کرد
رییس جمهوری در حاشیه نهمین اجلاس روسای مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در دیدار رییس مجلس کویت با اشاره به تحولات منطقه در دو دهه اخیر گفت: همبستگی و تحکیم روابط کشورهای خلیج فارس می تواند امنیت منطقه و خلیج فارس را تامین کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ،حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی با بیان اینکه تحکیم روابط ایران با همسایگان خود از اولویت های دولت تدبیر و امید است بر توسعه روابط دوجانبه ایران و کویت در همه زمینه ها و خصوصا در بخش اقتصادی تاکید کرد.

رییس مجلس کویت نیز در این دیدار گفت: سلام های گرم امیر کویت را خدمت شما و ملت ایران ابلاغ و مراتب خوش بینی مردم کشورم و مردم منطقه را از اندیشه ها و تفکرات جنابعالی اعلام می کنم.

مرذوق القانم با بیان اینکه سخنان شما در مراسم افتتاحیه اجلاس تعیین کننده بود گفت: به عنوان رییس مجلس کویت و رییس مجالس کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و رییس پارلمان کشورهای عربی می گویم که با توجه به موقعیت تاریخی جمهوری اسلامی ایران و شرایط آن در منطقه ایمان کامل داریم جمهوری اسلامی ایران می تواند نقش مقتدرانه ای در منطقه ایفا نماید.

وی افزود: چنانچه تمامی کشورهای منطقه خلیج فارس متحد باشند هیج اتفاقی نمی تواند موجب بروز مشکل برای آنها شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین