کد خبر: ۲۳۲۰۹۹
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۶

مرد معتاد همسرش را گروگان گرفت!

مرد شيشه‌اي که به دليل توهم همسرش را گروگانگير گرفته بود و قصد کشتن وي را داشت با تلاش سرکلانتر چهارم پليس پايتخت بدون هيچگونه درگيري دستگير شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ابتکار، ساعت 08:30 روز گذشته حسب اعلام مرکز پيام مبني بر يک فقره گروگانگيري در آدرس بزرگراه رسالت، فروشگاه صنايع دستي بلافاصله واحد گشت 110 در محل حاضر و ضمن تاييد گروگانگيري با سلاح گرم و با عنايت به حساسيت موضوع بلافاصله سرگرد حسن نورآبادي رئيس کلانتري 147گلبرگ به همراه معاونين در محل حاضر و ابتداي ‏امر در خصوص پاکسازي و متفرق نمودن افراد غير مسئول از موقعيت اقدام کردند.

با توجه به اينکه فرد گروگانگير ميز بزرگي را جلوي درب ‏ورودي قرار داده بود تا افراد به راحتي نتوانند وارد مغازه شوند رئيس کلانتري جلوي درب با فرد ‏گروگانگير که خود را”ناصر” معرفي نمود با آرامش و خونسردي شروع به صحبت و ‏آرام نمودن نامبرده نمود.

کلانتر گلبرگ ابتدا حدود نيم ساعت به حرفهاي وي گوش داده که مرد گروگانگير ‏علت اين عمل را اختلاف خانوادگي و بحث رابطه نامشروع خانم خود با فردي از ‏همکارانش اعلام نمود.

به دنبال اين موضوع و به دليل در خطر بودن جان زن جوان سريعا سرکلانتر چهارم پليس پايتخت سرهنگ علي احمد نادري در محل حاضر و پس از چند دقيقه مذاکره با مرد گروگانگير توانست وي
را بدون هيچگونه درگيري خلع سلاح کرده، بازداشت نمايد.

ماموران پس از ضبط اسلحه شاه کش و چاقو گروگانگير هر دو تن را به کلانتري برده و مرد گروگانگير در بازجويي‌هاي اوليه خود گفت: مدت 2 ماه است که با همسرم اختلاف و وي از ورود من به منزل ‏جلوگيري مي‌کند و هم اکنون من در منزل پدري خودم زندگي مي‌کنم و از زماني که کليه اموال خودم را به ‏نام وي زدم سر ناسازگاري برداشته و احساس مي‌کنم با فردي ارتباط دارد به همين منظور اسلحه اي تهيه و قصد انتقام و برگرداندن اموالم را داشتم.

در ادامه از همسر متهم بازجويي شد که وي اظهار داشت: شوهرم اعتياد به شيشه و ‏ترياک دارد و امروز زماني که من براي خريد به آن مکان آمده بودم، وارد مغازه شده و اسلحه و چاقويي را به سمت من گرفت و شروع به فرياد ‏زدن نمود که اگر کسي در اين موقعيت جمع شود ‏من را مي‌کشد و مداوم مرا تهديد مي‌کرد که با حضور پليس نجات پيدا کردم.

همچنين زن جوان گفت: بنده از شوهرم چندين بار شکايت کرده ام ‏و پرونده‌هاي آن در کلانتري 128 تهران نو مفتوح مي‌باشد.

سرهنگ علي احمد نادري درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم پس از تکميل پرونده به مراجع قضايي فرستاده مي‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین