کد خبر: ۲۳۲۱۱۸
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۵
برتری 4 بر 2 ملوان برابر آبی‌ها

استقلال باز هم در مرداب انزلی فرو رفت

استقلال تهران بار دیگر در بندرانزلی به مانع دشوار ملوان برخورد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در ادامه هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران در انزلی نتیجه جالب توجهی رقم خورد. در تک دیدار برگزار شده امروز (چهارشنبه) ملوان در خانه با نتیجه 4 بر 2 استقلال را در هم کوبید تا با سه امتیاز به دست آمده از این بازی با 41 امتیاز موقتا به رده ششم جدول صعود کند.

گل های این بازی را سیامک کوروشی (10)، احمد آهی (14)، شاهین ثاقبی (48) و مهدی دغاغله (53)به ثمر رساندند و گل‌های استقلال را نیز محمد قاضی (52) و حنیف عمران‌زاده (94) وارد دروازه میزبان کردند.

استقلال با این شکست فرصت بازگشت به صدر جدول را از کف داد تا فولاد 51 امتیاز و یک امتیاز بیشتر نسبت به استقلال در صدر جدول باقی بماند.

نیمه نخست:

ملوان بازی را هجومی آغاز کرد و بیشتر از استقلال توپ را در اختیار داشت. خطا پشت محوطه جریمه استقلال را جلال رافخایی با شوت محکم به سمت دروازه رحمتی شلیک کرد که اشتباه دروازه‌بان استقلال در دفع توپ باعث شد توپ مقابل دروازه خالی به سیامک کوروشی برسد و او هم نخستین گل بازی را برای ملوان به ثمر برساند.

حملات ملوان با وجود پیش بودن از استقلال ادامه داشت و ارسال کوروشی از گوشه محوطه جریمه با ضربه سر دقیق احمد آهی وارد دروازه استقلال شد تا ملوان خیلی زود با دو گل از حریف مدعی خود پیش بیفتد.

استقلال که در غیاب تیموریان و خسرو حیدری سردرگم بازی می‌کرد کمتر می‌توانست به دروازه ملوان نزدیک شود و در این نیمه تنها یک موقعیت از روی ضربه سر محمد قاضی در دقیقه 38 داشت که در دستان امید صادقی، سنگربان ملوان قرار گرفت.

نیمه دوم:

ملوانی ها نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کردند و با حمله های متعدد دروازه استقلال را تهدید کردند. تنها سه دقیقه طول کشید تا ملوان سومین گل را وارد دروازه تیم مهمان کند. در این دقیقه شاهین ثاقبی با نفوذ به داخل محوطه جریمه استقلال توپ ارسالی هم تیمی اش را با یک بغل پای دقیق وارد دروازه رحمتی کرد.

در ادامه استقلالی‌ها که گویی تازه دریافته بودند چه نتیجه‌ای در حال رقم خوردن است به سمت دروازه میزبان یورش بردند و موفق شدند در دقیقه 52 به گل برسند. محمد قاضی با شوت از راه دور این گل را برای تیمش به ثمر رساند.

گل استقلالی ها یک دقیقه بیشتر دوام نداشت چون مهدی دغاغله در دقیقه 53 باز هم دروازه مهدی رحمتی را باز کرد تا اختلاف گل ها باز هم به عدد سه برسد.

روند بازی در نیمه دوم به گونه ای بود که هر لحظه می شد انتظار به ثمر رسیدن گلی دیگر را داشت. در یکی از حساسترین صحنه ها شوت مهاجم ملوان به دیرک دروازه استقلال برخورد کرد. در صحنه ای دیگر هم کبه در موقعیت تک به تک با دروازه بان ملوان نتوانست کاری از پیش ببرد تا اه از نهاد استقلالی ها برآید.

به گزارش ایسنا، شکست امروز استقلال برابر ملوان از چند جنبه قابل بررسی است. استقلال تاکنون چند بار در انزلی ناکام مانده و نتایج عجیب و ناگواری را تجربه کرده است. نخستین بار در اولین فصل لیگ برتر فوتبال ملوان در خانه استقلال را شکست داد تا این تیم از دستیابی به جام قهرمانی لیگ برتر باز بماند. بار دیگر هم در حالی که هیچکس انتظارش نداشت، استقلال با نتیجه 4 بر 2 برابر ملوان شکست خورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین