کد خبر: ۲۳۲۳۰۷
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۸

ساداتیان: برنامه "مناظره" درباره سینما، مهندسی شده بود

سید جمال ساداتیان گفت: به نظر می‌رسد مناظره تلویزیون با موضوعی درباره «سینما» یک برنامه مهندسی شده بود و بهتر است مردم درباره آن قضاوت کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: این تهیه‌کننده سینما که قرار بود عصر روز جمعه - دوم اسفند ماه - در مناظره شبکه یک سیما به همراه جمع دیگری از سینماگران برای بررسی وضعیت موجود سینما حضور داشته باشد، با وجود اینکه به محل برگزاری این مناظره رفته بود، اما پس از مطلع شدن از نام دیگر میهمانان برنامه از حضور در جلسه خودداری کرد.

ساداتیان در این‌باره به خبرنگار ایسنا توضیح داد: چهار پنج روز قبل برای این مناظره از من دعوت کردند که من هم علاقه‌مند به شرکت در آن بودم، چون چنین بحث‌هایی را که سلایق مختلف فکری بنشینند و مسئله‌ای را کالبدشکافی تکنیکی کنند دوست دارم؛ به همین دلیل از همان ابتدا دنبال این بودم که طرف‌های دیگری را که قرار است در مناظره باشند بشناسم تا بحث خود را بر آن اساس آماده کنم.

او ادامه داد: اما با وجود اینکه دو روز پیگیری می‌کردم، به طرق مختلف اطلاعات ناقصی را به من دادند و وقتی به محل برنامه رسیدم، به نظرم رسید با این شرایط بیشتر ممکن است یک بحث فرسایشی داشته باشیم و فایده‌ای هم نداشته باشد و باعث اتلاف وقت شود.

ساداتیان با اشاره به اینکه به نظر می‌رسید این کار یک برنامه مهندسی شده است، افزود: شاید اگر از ابتدا می‌گفتند که چه کسانی طرف‌های دیگر گفت‌وگو در مناظره هستند، به برنامه می‌رفتم، چون در آن صورت مباحث خود را بر اساس همان شرایط آماده می‌کردم.

او درباره هجمه‌هایی که اخیرا به سینما وارد می‌شود و مباحثی هم که در این مناظره مطرح شد، با تاکید بر اینکه مردم خودشان باید قضاوت کنند، گفت: 35 سال است که داریم سینمای سفارشی را تجربه می‌کنیم، چقدر این اتفاق باید تکرار شود؟

این نشست با حضور محمدصادق کوشکی، سید احمد میرعلایی و پرویز شیخ طادی برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین