کد خبر: ۲۳۳۳۳۰
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۲

2 کشته و 4 زخمی در تصادف جاده اهر- تبریز

بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری تندر 90 با پژو در کیلومتر 20 جاده اهر- تبریز، 2 نفر کشته و 4 نفر راهی بیمارستان شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: با توجه به ارقام پرداختی بیمه‌ها در تصادفات این محور، به طور متوسط هر روز 210 میلیون ریال خسارت مالی از سوی بیمه‌ها برای تصادفات این جاده پرداخت می‌شود.

حبیب حسینقلی زاده، مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با ایسنا، توضیح داد: این حادثه در ساعت 8:20 صبح امروز، 9 اسفند، به اتاق فرمان 115 استان گزارش شد و طی آن تکنسین‌های پایگاه‌های دایلار و اهر به محل منتقل شدند.

وی افزود: تکنسین‌های اعزامی، مرگ دو تن از سرنشینان را در محل تائید کرده و 4 مصدوم دیگر را به بیمارستان باقرالعلوم اهر منتقل کردند.

مسعودی‌فر، معاون قضایی دادگستری آذربایجان شرقی در جلسه طرح ویژه کاهش تصادفات رانندگی جاده اهر- تبریز، آمار تصادفات در این محور را قابل تامل خوانده و یادآور شده بود: با توجه به ارقام پرداختی بیمه‌ها در تصادفات این محور، به طور متوسط هر روز 210 میلیون ریال خسارت مالی از سوی بیمه‌ها برای تصادفات این جاده پرداخت می‌شود.

براساس طرح ویژه کاهش تصادفات رانندگی در جاده اهر - تبریز که به صورت پایلوت اجرایی شده است، رفع مشکل نقاط حادثه خیز محور اهر - تبریز، تقویت پست‌های امدادی و افزایش اکیپ‌های گشت پلیس راه و حضور 24 ساعته در مسیر رفت و برگشت از مهمترین برنامه‌های اجرایی این طرح ویژه است.

در شش ماه سال جاری 209 مورد تصادف در این محور اتفاق افتاده است که براساس آمار پزشکی قانونی 22 مورد فوت در پی داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین