کد خبر: ۲۳۳۳۷۰
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۱

بهترین شغل‌های سال 2014

باوجود اینکه بازار کار در زمینه تکنولوژی و امور خدمات بهداشتی درمانی همچنان در صدر جدول بهترین ها است نمیتوان از فرصت های شغلی در حوزه امور مالی صرف نظر کرد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بازارخبر نوشت: با توجه به تحقیقات انجام گرفته و مطالعات آماری، امروزه داشتن شغل در حوزه تکنولوژی و بهداشت و درمان جزء پردرآمدترین و پرمخاطب‌ترین حوزه های کاری به حساب می آیند.

با این حال نمی‌توان از فرصت‌های کاری و امنیت شغلی موجود در برخی زمینه های شغل اقتصادی و تجاری صرف نظر کرد.

با توجه به لیستی از شغل ها که طبق آمار با توجه به فرصت های شغلی ، درآمد ،‌توازن طول مدت کار و امنیت شغلی دسته بندی و مرتب شده‌اند.

برخی از برترین آنها متعلق به فرصت های شغلی در حوزه اقتصاد و تجارت است که در ادامه به برخی از آنها با توجه به تحقیقات انجام گرفته اشاره می کنیم.

1. تحلیل‌گر بازار
متوسط حقوق : 300. 60 دلار
نرخ بیکاری : 9. 3 درصد
تحلیلگر بازار با مطالعه عادات مشتریان و تجزیه و تحلیل بازار به مشاوره لازم به شرکت ها در مورد چگونگی فروش محصولاتشان را می دهد.

2. حسابدار
متوسط حقوق : 500. 63 دلار
نرخ بیکاری : 2. 4 درصد
حسابدار وظیفه رسیدگی به امور مالی دارایی شرکت ها و یا افراد خاص و همچنین ثبت و ضبط آمار اقتصادی و دارایی افراد را بر عهده دارد.

3. مشاور مالی
متوسط حقوق – 500. 67 دلار
نرخ بیکاری : 2 درصد
مشاور مالی به شرکت ها و یا افراد در زمینه غلبه بر مشکلات اقتصادی ، نحوه سرمایه گذاری ، بیمه و پرداخت تعرفه ها و مالیات مشاوره می دهد.

4. مدیر امور بازرگانی
متوسط حقوق : 400. 85 دلار
نرخ بیکاری : 1. 4 درصد
مدیر امور بازرگانی مسئول تصمیمگیری در مورد اقدامات و استراتژی های لازم در بخش بازرگانی و رسیدگی به امور مربوطه است. وی باید مدیریت زمان قوی و توانایی های ارتباطی بالایی داشته باشد.

5. مدیر بازاریابی
متوسط حقوق : 400. 119 دلار
نرخ بیکاری : 2. 5 درصد
وظیفه مدیر بازاریابی تبلیغ مناسب و صحیح کالاها برای فروش بیشتر در فروشگاه ها و تشویق بیشتر مشتریان برای خرید کالاهای موردنظر است.

6. مدیر امور مالی
متوسط حقوق : 109 دلار
نرخ بیکاری : 3 درصد
مدیر امور مالی وظیفه تهیه و تنظیم گزارشات مالی در مورد فروش و یا خدمات و همچنین گردش مالی ثبت آمار مربوط به امور مالی سالانه را دارد.

7. تحلیلگر مالی
متوسط حقوق : 900. 76 دلار
نرخ بیکاری : 3. 2 درصد
تحلیلگر مالی با زیر نظر گرفتن نوسانات بازار زمان مناسب برای خرید و فروش و سرمایه گذاری در عرصه های مختلف مانند بورس را پیشنهاد می کند.

8. تحلیلگر امور مدیریتی
متوسط حقوق : 600. 78 دلار
نرخ بیکاری : 1. 4 درصد
تحلیلگر امور مدیریتی مسئول نظارت بر مشکلات و کمی و کاستی های شرکت و همچنین ارائه راهکار برای مدیریت و سازماندهی آنها است.

9. متخصص امور منابع انسانی
متوسط حقوق : 900. 55 دلار
نرخ بیکاری : 3. 5 دلار
بیشتر شدن فرصت های شغلی نشان دهنده نیاز به متخصصین بیشتر و بهتر در زمینه استخدام و آموزش افراد مناسب در حوزه های کاری مختلف است.

10. مدیر فروش
متوسط حقوق : 200. 105 دلار
نرخ بیکاری : 2. 5 درصد
مدیر فروش وظیفه مشخص کردن برنامه فروش ، توجیه افراد در امور فروش ، تعیین استراتژی های عملیاتی و اهداف را بر عهده دارد.

11. مشاور املاک و مسکن
متوسط حقوق : 000. 40 دلار
نرخ بیکاری : 9. 4 درصد
مشاور املاک در زمینه ارائه مشاوره برای خریداران مسکن و یا مکان های تجاری و همچنین مشاوره در مورد نحوه گرفتن وام و تعیین و قیمت گذاری فعالیت می کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین